Jeg har slitt i mange mange år med depresjon og selvmordstanker. Jeg har klart å jobbe med dette, endelig, og skjønt at familien brydde seg mer enn jeg kunne forestille meg, bare jeg turte å åpne meg om det. Jeg støttet meg også mye på ei kjæreste jeg hadde stakkars, vi er ikke lenger sammen, men hun jobbet virkelig hardt og det er jeg utrolig glad for selvfølgelig. I dag har jeg det mye bedre, det har vært en jobb og en opprydding jeg måtte ta selv, lære meg selv å kjenne bedre følelsesmessig og hva som er pleie for sjelen min. Denne siden har også vært til god hjelp, sammen med dps og familie. Jeg er takknemlig for at dette tilbudet finnes, for det finnes så mange sårbare sjeler der ute som vil ha nytte av dette. Jeg vil trekke fram noen personer her som jeg syntes har utrolig gode innlegg og svar, det er A li en 72, fr kar 1 og Sp urv 11. Disse menneskene virker utrolig reflekterte med livserfaring. Så når jeg sier takk for meg, så er det på den positive måten. Jeg ønsker dere alle et flott bekymringsfritt liv, og måtte alt positivt komme deres vei:) pssst, så myegreier for å få ut dette innlegget, alt ble jo flagget av ukjent grunn 😂 Hei alle sammen:)
Dette var godt å lese. Først av alt, at du har klart å jobbe med deg selv. Innse hvem som er rundt deg, også hvem som har vært. Det er vondt, men samtidig utrolig godt og viktig. Ønsker deg alt vel og håper du fortsetter å stå på, virker til at du har akkurat riktig innstilling
takk for flott innlegg kristian. og setter virkelig pris på dine rosende ord. men er det slik at du skal gi deg så vil jeg virkelig savne deg og dine kommentarer/innlegg <3