Har ikke mer å si

Jeg er nå 100% overbevist om at den eneste måten å få noen til å ta deg seriøst i dette samfunnet er ved å gå ut å drepe noen. Og jeg kan tenke på nok av folk som fortjener det. Heller dem en meg, og det er det det har kommet til nå. La meg gjette, denne meldingen er ikke kosher nok til å bli postet uansett? Så vi kan ikke egentlig snakke om hva vi føler her eller, vi må tone det ned så stakkars normale folk kan håndtere det? Så de kan føle seg bedre ved å gi dumme tips som “har du prøvd å gå en tur i skogen da?” eller “legen din kan sikkert hjelpe vet du”? La oss sjekke. Jeg har hvert deprimert i over 20 år, alt du vet vet jeg også så slutt å oppføre deg som en nedlatende ahole. Eller kanskje du er utdannet psykolog? Å ja, da kan du hjelpe vet du. Kanskje til å med gi meg tips nesten like bra som ChatGPT. Nei, jeg kommer ikke til å fortelle noen noe om hva som plager meg, det er bare det samme crapet du kan lese i de tusenvis av meldingene under min og jeg er dritt lei av å snakke om det, snakking gjør ingenting. Men handling, kanskje det kan gjøre noe. Hvert et forsøk. En ting som er helt sikkert er at jeg kommer til å få ekstremt mye bedre oppfølging i fengsel en å bare bli totalt ignorert av alle. Og nei, jeg tar ingen drugs, jeg drikker ikke eller, og jeg har aldri blitt mishandlet, så slutt å let gjennom hjernen din etter lette forklaringer du kan bruke til å få det meningsløse livssyenet ditt til å adde opp. Gå i angreps posisjon isteden, si ting som “men du da, du er sånn og sånn og sier det og det”. Da blir det bedre vet du, kanskje den stakkarslige tankegangen din til og med kan overbevise deg om jeg fortjener å dø. Det hadde hvert det beste, for da kan du fortsatt vere hele deg mens du snur ryggen. Prøv, det er lett, fordi det er det du egentlig vill.

“Med vennlig hilsen [DITT NAVN HER]”

Denne responsen viser bare at trådstarter faktisk er inne på noe.

Admin. Kan noen finne ep-adressen til denne personen og melde han til polotiet?

Ok. Man er deprimert og finner andre mennskwr provikative, men å snakke om å stepe folk er noe ana

Heller dem enn deg, fair enough, om det gjelder noen som prøver å drepe deg. Men å drepe noen for å bli tatt seriøst, det bør ikke bli kosher. Det er nok mange som ikke synes de blir tatt seriøst nok.

Hvorfor melder du ham ikke til politiet selv, hvis du syns det han skriver er så ille?

Hadde det hvert så enkelt hadde jeg meldt meg selv til politiet. Men det er ikke sånn ting virker, politiet kan ikke arrestere folk for potensiale fremtidige kriminelle handlinger, og hverfall ikke holde de, vi lever ikke i Minority Report. Prevansjon er det helsevesenet som har ansvaret for, og de bryr seg ikke nok til å en gang ha psykologer tilgjengelig, langt mindre sende deg til en. Og kanskje ver litt mer forsiktig med hvem du prøver å doxxe på internett, er ikke bare mods som kan OSINT.