Han gjør meg usikker på meg selv

Har vært i et avstandsforhold i 3 måneder nå, der jeg i majoriteten av tiden har vært mye usikker på meg selv, og han da.
Vi har gode telefonsamtaler, og han sier jo alt rett. Vil jeg skal møte familien og vennene hans. Men når vi chatter gir han meg ikke mye respons tilbake, han holder liksom ikke samtalen gående. Vi er mest aktive på snap, men der også har han en tendens til å slutte å svare, eller jeg får nøytrale svar når jeg er kjæresteaktig. Han blir kald. Når jeg gir ham samme energien tilbake blir han plutselig superkoselig tilbake, og jeg blir oppmuntret igjen. Men så er det bare spørsmål om tid før han blir «lunken igjen». Det er kaldt og varmt og jeg får litt følelsesmessig nakkesleng av det.
I går sendte jeg ham 3 snaper på ettermiddagen, og fikk 1(som jeg føler var en fellessnap) tilbake. Ikke noe mer enn det. Så at scoren hans gikk opp 50 poeng i mellomtiden, og jeg fikk bare den ene snapen. Sendte nattasnap og fikk svar etter en time.

Jeg liker ikke det her. Jeg er normalt veldig sikker på meg selv, men nå sitter jeg og følger med på snapscoren som en stalker. Går med en konstant klump i magen. Føler jeg gjør noe feil, men vet ikke hva.

Hvorfor sier han alt det rette på telefonen, jeg føler jo jeg kan høre han mener det, men så er alt på en måte stikk motsatt ellers?

Hei.

Dette høres ikke noe godt ut. Men er du usikker på deg selv eller på dere? Men har du forsøkt å fortelle akkurat det du skriver her? Kanskje du klarer å “bryte” den sirkelen med at det blir bedre en liten periode dersom du svarer med å gjøre det samme tilbake.

Vi har hatt den samtalen et par ganger nå, at jeg får ikke responsen jeg forventer, eller at det føles som han ghoster meg når jeg sender eller skriver til ham flere ganger uten svar. Det er jo ikke store ting, bare sender memes, eller oppdaterer han om dagen min eller når jeg spør hvordan det går med ham. Han ser de, men svarer ikke. Har prøvd å gjøre det samme tilbake, da er han på med én gang, og er så snill og koselig og sier de rette tinga. Men så glipper han unna igjen.
Han sier at det er travelt, eller at han glemmer. Men da lurer jeg på hvordan han sitter der med en snapscore opp med 50 de 4 timene det er travelt, og jeg får én snap tilbake. Han har jo tid til andre. Jeg skal være ærlig i at jeg orker egentlig ikke det her, men vennene mine sier jeg må være tålmodig.
Jeg føler meg så urimelig, samtidig som det også føles litt ydmykende. Føler bare jeg er grei å ha i bakhånd på dette punktet…

Vennene dine lurer deg. Du burde avslutte dette “forholdet” øyeblikkelig.

Stol på magefølelsen din er mitt råd! Det høres ut for meg at han egentlig " holder deg litt på gress", og at han egentlig ikke er så interressert i et seriøst forhold… Hadde han vært det, så hadde han hatt tid til deg- og brydd seg litt mer! Joda, travelt kan han kanskje ha det, men da bør han allfall kanskje si fra litt mer- og kanskje bli enig sette av tid littegrann senere! Jeg gikk selv og " ventet " sånn som deg en gang… Vi hadde det veldig koselig da vi først var sammen, men kontakten ellers var så som så… Han sa han mente ting seriøst, men det viste seg at da han skrev det var så travelt…- så drev han også og traff ei annen… Jeg fant det ut på Face- og på hennes side stod det " i forhold med" også navnet hans… Det såra! MEN fant ut at han hadde jo vært litt fraværende fra før, og vi hadde ikke hatt forhold flere år tross alt… Jeg ville jo også ha en som " var der “- og d hadde han likevel ikke vært!!! Prøvde da gi blaffen, og ble flørting med andre!! Ikke at det gav så mye, men hjalp på selvtilliten akkurat da! ( men satte viss grense da…) Til han jeg liksom var i " forhold” med skrev jeg bare ei siste melding- og det var: " Skjønner du har hatt det travelt…Du får ha lykke til med ( også navnet hennes), og håper du klarer være ærlig og trofast mot henne!!!" Ikke noe mer! Savna han fortsatt, men ville nok bare blitt såra mer hadde det fortsatt - og var vel heller ikke helt riktig mot hun andre…( visste kanskje ikke hun heller…)

Vel… det var story fra virkeligheten om meg… Nevnte det fordi jeg fikk litt " samme vibber" om det du skrev… Skal slettes ikke avgjøre noe som helst for deg, fot du må finne ut selv hva du vil leve med:) Syns bare du fortjener noe bedre enn en du må være usikker pluss stadig vente på!!;)
Lykke til😍😊

Høres ut som han ikke tar deg seriøst nok. Personlig ville jeg avsluttet forholdet og bare vært venner. Du fortjener bedre. :)