Så har lagt meg men er så lei. Akkurat nå har yngste på 20 vært helt hysterisk, truer med å drepe seg og er truende mot meg. Jeg ser ikke poeng i å ringe ambulanse, der styret borte på akuttavd er bare ødeleggende
Har 2voksne barn som bor hos meg,som jeg synes er bare gærne, og føler det ikke finnes noen enkel løsning på dette, det er akkurat som begge ble verre ettersom de ble eldre En er udiagnostisert, muligens autisme, og yngste vet jeg ikke . Men nå er det helt ille, kanskje bipolar som flere andre i fam
Jeg er og så forbanna på den udugelige fastlegen til eldstemann, han er umulig å få i tale. Han har faktisk heller ikke noen gang tatt blodprøver , eller i hele tatt undersøkt sønnen min mer nøye annet enn å snakke med ham litt og komme med massevis av tabletter han ikke vil ha.
Dps er et idiotisk oppsamlingsted for halvkompetente ansatte, der mange av de virker som de ikke har opplevd noe særlig av psykisk syke.
Rus og psykisk helsehjelp er bedre, men igjen lite faktisk hjelp. Her i byen tror jeg de kunne trenge autisme kurs. Jeg må prøve videre
Samme mølla
Fastlege
Kommunelege
Ringe rus og psykisk
Ringe helsestasjonen
Heldigvis vil yngste selv ha hjelp
Så stopper det litt opp m eldste for han vil ikke noe og stoler ikke på noen.
Jeg har og gått selv til private psykologer for å forstå dette. Bare bortkasta
Jeg begynner på nytt i morgen. Har vært hos pårørendehjelp, han snakket mest om utdanningen sin.
Så det gidder jeg ikke mer.
Takk for at du leste.