Fremtiden kan jo ikke bli bra

Så hvilke “sosiale ting” er det du mener jeg skal kunne, og hvorfor har aldri noen av mine behandlere sagt noe om det?

De sosiale tingene du burde kunne er å snakke med andre medmennesker med respekt. Du sier veldig mange kalde og ufølsome ting til folk. Grunnen til at behandlerne dine ikke har sakt det er fordi det mest sannsynlig ikke er derfor du får behandling så det er ikke innen deres område

Du er 13 år og tar opp problemstillinger som hører til voksenlivet. I utgangspunktet er det bra at du tenker fremover, men da må også du også tåle å bli møtt med voksent språk, og tåle å bli korrigert når du skriver ting som ikke stemmer overens med fakta. Hva du subjektivt mener er kaldt og ufølsomt er irrelevant i den sammenheng.

Det er jo ikke riktig of fortelle en deprimert 19 åring at han skal kjerpe seg fordi at han føler seg håpløs? Det er kaldt jo

I hvilken kontekst skrev jeg dette?

en fyr fortalte om sine problemer. At han var deppa og hadde mye angst osv. Da skrev du til han at han skulle skjerpe seg fordi at han egentlig ikke hadde det noe ille og at han ikke faktisk “ville” bli bedre sa du

Du må nok lenke direkte til innlegget hvis jeg skal kommentere dette.

Han som lagde det slettet det. Mest sannsynlig pga deg. At du ikke husker det en gang sier litt om hvor ofte du gjør dette å

Jeg gidder ikke forklare dette for deg i barnespråk. Du får finne ut av greiene dine selv.

Heller det en å ta tips fra deg

Hvor holder du til i norge?

Åssen det?