Hei
Jeg er en mann på 36 år. Jeg har nylig funnet ut og er snart klart for en utredning innenfor spektrumet (autisme er det som jeg tror jeg har)
Har mest sannsynlig vært veldig høyt maskernede igjennom hele livet og det gjør det utrolig vanskelig å skape noen som helst bånd med noen.
Jeg er ufør og kommer til å være det resten av livet mest sannsynlig.
Interesser:
Akkurat nå er jeg så tom etter mye traume de siste årene at jeg ikke klarer å legge ord på det.
Men har tidligere spill, film, kortspill osv.. er egentlig åpent for mye mulig men sliter til tider med å bli litt overveldet.
Ønsker bare noen å snakke litt med og dele erfaringer om forskjellige ting.
Jeg er veldig empatisk og har en del livserfaring selv om livet nå har snudd seg på hodet.
Jeg diskriminere ikke så hvem som helst uansett alder kan snakke til meg.
Hei kvinne 46 år. Hvordan går det med deg?
Hei. Det går greit. Med deg? Hvirdan vdmner ønsker du?
Er du norsk ser du skrev feil. Har du førerkort?
Jeg er norsk. Har du vanskeligheter ?
Kun sosialt. Hva sliter du med?
Bor du i leiligheten eller omsorgsbolig . Jeg eier min egen leilighet
Føler meg ganske alene . Sosialt er mye.
Det var kjipt å høre. Hva med sosialt er ille? Nei jeg sliter med sånn uvirkelighets følelse og ikke føle seg som seg selv. Jeg kunne gjøre mye før men nå tar det masse av meg å bare kjøre på butikken osv. Føler ut som jeg ikke er tilstedet. Det beste for meg er egentlig bare å være hjemme eller steder jeg føler meg trygg men blir ikke bedre av det heller. Har OCD ptsd og noe andre greier også tror legen min at jeg kanskje har MS?
Jeg trener ofte styrke og driver med litt vekt nedgang for å prøve å få et bedre liv.
Jeg leier leielighet.
Kan du utdype hva du synes er slitsomt?
Sjenert blir ofte stille i samtalen når det er flere til stede.,trives best å være to.
Hvordan er det å ta en kopp kaffe å en gå tur.