Fortsatt redd for hjernesvulst

Jeg har jo vært veldig redd for hjernesvulst siden juli. Og jeg har følt på symptomer som mindre kraft i arm og bein. Og hatt en del vondt i hodet.
Har lest en del om hjernesvulst og plutselig ble jeg redd for økt trykk i hodet pga hjernesvulst for det sto at da har man hodepine, kvalme og brekninger/oppkast. Og jeg kjente mye på kvalme og hodepine og jeg var redd for å kaste opp eller brekke meg.
Og jeg tenkte veldig mye på om jeg kan ha kastet opp hver dag. Og var redd for at jeg ikke husker om jeg har kastet opp.
Jeg fikk henvisning til mr av hodet uten kontrast.
Og jeg hadde den mr undersøkelsen for 4 uker siden. Men etter jeg hadde den mr undersøkelsen av hodet så kjente jeg på mye kvalme og hodepine. Og jeg var urolig i kroppen og engstelig. Og jeg var redd for at kvalmen kommer av hjernesvulst siden jeg også har vondt i hodet.
Men idag så fikk jeg svar på den mr undersøkelsen av hodet, og den var normal, viste ikke noe unormalt.
Og det er jo en lettelse. Men klarer ikke helt å slå meg til ro, for er litt redd for at jeg kan ha begynt å utvikle hjernesvulst etter den mr undersøkelsen for den mest aggressive svulsten glioblastom kan jo utvikle seg ganske fort. Og det er jo 4 uker siden jeg tok mr, og er redd den kan ha oppstått etter mr og gitt meg symptomer som hodepine og kvalme siden jeg kjenner på dette hver dag.
Er redd for at den kvalmen jeg kjenner kommer av hodepinen og at det er økt trykk i hodet pga hjernesvulst.
Klarer ikke å forstå om den kvalmen jeg opplever kommer av at jeg har vært så redd og engstelig og har vært redd for kvalme og oppkast.

Hei. Så vondt å gå å tenke på dette. Her må du prate med noen, kontakt fastlegen din og si hva du tenker å føler. Jeg tenker at angsten din for dette gjør deg enda mer obs på alle symptomer og mye av det du kjenner er nok angsten i kroppen din. Slutt å Google og få time til fastlegen så de kan hjelpe deg 🥰