Forsvinner mørket?

**å tristtrist vi hadde koselige tider. Jeg minnes dem godt **

Jeg har savnet deg!

Ja så koselig, jeg hørte du og Alien var her, da måtte jo jeg også komme, mange gode minner har jeg, det er koselig å være her med deg her og med Alien, og ja takk for alle gode minner, kjære mrs:) Artig å være inne her sammen igjen hihihi

Det er koselig at du er her sammen med oss. Det er veldig hyggelig. Vi har så mange fine minner.

Jeg driver og redigerer og redigerer innlegg, blir ikke fornøyd før jeg har redigert en rekke ganger hehehe så les det over igjen for nå er det redigert hehe

Hehe du er flink tristtrist.

Hahaha nå fikk jeg melding om at jeg har nådd min daglige grense for redigering av innlegg så jeg fikk ikke sendt den siste redigeringa. Hehehehe Ja vi har mange gode minner, godt å være her igjen med deg, mrs

Hvordan går det ellers?

Jo er så forkjøla eller har et el annet annet virus og datteren min maser og maser, min voksne datter som har sitt å stri med, så det er litt slitsomt akkurat nå. Men sola skinner det hjelper på. Enn med deg, er du på kafé av og til, eller får besøk hjemme av venner, eller noe?

Huff god bedring! Det er viktig å finne glede i små ting rundt oss. Er mest på cafe med venner eller drar på besøk.

Det er godt med venner…
Tusen takk, mrsfreak.

Det er veldig godt med gode venner slik du er tristtrist.

som platon bla sa: vennskap er sjelenes bryllup ;)

Vennskap ❤️
Klemmer til dere alle sammen 🤗

Den var bra