Jeg har levd med mørket i mange år etterfulgt av smerte. Jeg lurer noen ganger blir ting bedre. Forsvinner mørket noen gang? Mørket er jo også en del av livet.mørket mitt har ført meg til flere selvmordsforsøk. Det er noe tungt over meg som jeg bærer på hver dag. Baggasjen er full. Jeg prøver å finne glede i små ting men så kommer dette mørket og kaster seg over meg med all sin tyngde. Hva tror dere? Forsvinner mørket noen gang?
huff kjenner meg veldig igjen i det du skriver freak. og jeg for min del har innfunnet meg med at mørket nok alltid være med meg. men selvsagt jeg har forhåpninger om at mine demoner med tiden blir lettere å bære. tror det var voltaire som sa noe sånt som: be ikke om en lett skjebne men be om en sterk rygg. og en jeg ikke husker navnet på nå sa: bryteren til lyset står i mørket. hm gir dette mening? vel uansett må vi håpe på en fremtid med mest mulig lys. hvem vet hva som skjer? vet ikke hvor jeg har det fra: fremtiden kan bringe med seg uante veier ja veier vi ikke visste om. mist aldri håpet kjære venn <3
A star can’t shine without darkness. Den pleier jeg å tenke på. Uansett, håpet forsvinner aldri. Heier på deg <3
oscar wilde: we all live in the gutter but some of us are looking at the stars <3
Takk Alien og spurv for deres støtte. Det betyr mye for meg. Likte sitatene veldig godt. Mørket er der uansett men der hvor mørket må vel lyset være og. Mørke er også en del av livet!
nettopp sånn skal det låte freak <3
Det eneste som er visst er at du har det som du har det nå. Så det å bli mer komfortabel med uvissheten er kanskje første skritt til å få det nettopp bedre.
ja ikkestøvtørker du er ikke bare morsom for du er også klok. freak vi må bare akseptere mørket også. for de er vel avhengige av hverandre er de ikke. noen ganger synes jeg det er noe godt i mørket også. vet ikke hvorfor men kanskje er det noe trygt der. asså lyset kan virke ganske skremmende også synes jeg. hm skulle ønske at jeg lærte å danse i regnet jeg. høres ikke det deilig ut?
Takktakk, min venn. Mørke er jo en gammel og ærlig kjenning for mange av oss. Slik som man foretrekker ærlighet over falsk snillhet, så har kanskje mørket også en viss sjarm. At man får lov til å ikke være perfekt.
Bra skrevet. Det setter jeg pris på. Mørket har sin sjarm. Der hvor mørket er der ligger lyset også.
Takk Alien for din støtte!
Det er ikke rart vi har et mørke inni oss, når vi blir bombet med mørke fra utsida. Derfor må vi bare akseptere mørket i alle fall. Se det med omsorg. Hvis vi kan gjøre noe med selve virkeligheten vi lever i, så har jeg mer tro på det.
Hei hei, Alien, mrsfreak og Ikkestøvtørker, takk for sist. :) Og hei dere andre. :)
Jeg hørte dere var tilbake mrs og Alien, da måtte jeg jo komme jeg også :)
Så fine sitater… Jeg også finner noen ganger fred i mørket, eller en god ro i sorgen, akkurat som om jeg er klokere da, enn når jeg er lykkelig. Jeg er litt opp og ned, men ja… noen ganger er det sånn som du beskrev, Alien, for meg også.
Nidelven er stille og vakker noen steder, men jeg liker best de voldsomme partiene. Der finner jeg ro, ved dem.
Jeg liker stormene, men vil helst være inne og se ut på dem. Jeg elsker styrtregn, lyn og torden, men vil helst sitte under tak og se og føle.
Vel, det er fantastisk å danse i regnet, da, det anbefales! :D
Jeg håper du finner varme og lys, håp og glede, noen stråler som skinner på din vei, mrsfreak.
Gode klemmer til dere :)
Klem tilbake, Lis :)
:) Tusen takk :)
Nyheter sprer seg raskt på sidetmedord. Jepp jeg og Alien er tilbake. Det er fint å bli savnet også.
Mørket er også en del av livet. Så vi må vel overleve dette også.
Ja en dag om gangen :)
Jeg tenkte meg det var Nidelven som er tilbake.
Hm? Mener du Lis, meg? Nei det er meg, det. Jeg som pleide, og som fortsatt er, ganske trist innimellom. Trist, trist…
Takk for sist, mrs, jeg minnes koselige stunder sammen med deg:) :)
Jeg nevnte Nidelven som i elva her som jeg elsker å gå tur langsmed.
Klem