Jeg vet ikke hvordan jeg har det. Jeg fungerer helt fint i hverdagen, normalt og vil ikke påstå jeg har det noe verre en hva som er sunt innimellom. Jeg er glad, liker livet og trives godt i hverdagen min.
Men jeg har opplevd mye, blir jeg fortalt. Jeg vet det er sant men i mitt hode er det ikke den store deal. Jeg drømmer om negative situasjoner hvor en person fra gammelt går igjen, og jeg kan huske drømmene godt. Men det plager meg ikke, jeg liker det egt. Jeg tenker tilbake, kan føle savn men uendelig takknemlighet over at det er fortid. Jeg hadde lyst, jeg gjorde det og jeg angrer ikke. Men herregud, aldri om jeg ville gjort det igjen. Jeg forstår ikke hva jeg tenkte, jeg husker ikke heller. Jeg er så sykt i konflikt med meg selv, jeg forstår ikke min fortid men jeg gjør det samtidig. Hvorfor gjorde jeg det jeg gjorde? Det er flere år siden nå, siden jeg tok valget som skal ha påvirket hverdagen min helt til forrige sommer. Jeg lever i dag som om ingenting skjedde. Jeg bærer på følelser som ikke eier navn. Jeg vil så gjerne forstå meg selv men jeg er redd for å dykke inn i fortiden. Hva om det gjør veldig vondt? Jeg føler meg så annderledes, syk i hode, ingen ville forstå meg om jeg fortalte alt sant. Ingen ville sett meg på samme måte igjen. Jeg bærer ikke skyldfølelse selv om jeg vet at jeg har skyld. Alle de reaksjonene som jeg hører er vanlig, kjenner jeg ikke igjen. Hva er «galt» med meg? Hvorfor er jeg som jeg er? Å hvem er det, hvem er jeg? Hvem var jeg? Å hvem skal jeg bli? Jeg er redd for at jeg egt har masse traumer som jeg graver ned underbevisst. Eller er det helt ok å ha det ok? Selv om man har opplevd ting og er ung, går det ann å faktisk bare leve videre? Jeg er bare redd for at det er noe jeg burde plukke opp eller ta tak i. Jeg ser ting klarere en før, tankegangen min er «friskere» nå som jeg er eldre. Jeg tror det er derfor jeg begynner å bli litt bekymret og nysgjerrig kanskje.
Beklager lengden, å en rotete tekst. Jeg måtte bare få ut noe en plass. Jeg er en person med hemmeligheter jeg føler identifiserer meg, men kanskje har alle det?