Tiden går fra meg

jeg er 20 år og tenker heletiden på at jeg kommer til å bli gammel og tilslutt dø.
tenker altfor mye på det føles ut som at tiden bare går fortere og fortere og jeg oppnår ingenting. jeg bruker all tiden min på å bekymre meg og ikke gjøre noe og tilslutt angrer jeg på all tiden jeg kaster bort på slikt.
jeg er så redd

hei ja slikk har vi alle det egentlig tror jeg er gammal kar. jeg blir 36 men føles som i går att jeg var 19 men det er ikke kroppen enig i lenger :P
men hva ønsker du og oppnå?
jeg selv føler egentlig ikke att jeg har oppnåd så veldig mye anna en å kjøpt meg hus når jeg var 18
jeg skulle ønske jeg hadde barn og samboer noe jeg ikke har oppnådd enda. og snart er det for seint for det så jeg har akseptert att jeg antageligvis ikke får barn, men du er fortsatt ung og våksen live ditt har akuratt begynt. finn ut hva du abselutt har lyst til og lære deg eller andre ting.
jeg har bare vært der hele live att jeg helst vil tilfritstille alle andre en meg selv.
jeg er somoftes der om noen trenger hjelp eller noen og snakke med og jeg ber aldri om noe tilbake noe som er en god og dorlig egenskap men er slikk jeg er.