Jeg er bare nødt til å få det ut og kanskje få noe innspill fra andre, jeg holder rett å slett på å miste taket helt.
Jeg drukner i regninger som jeg ikke har råd til å betale, gjeld som maser, har ikke råd til mat, drikke, underholdning og egentlig å leve. Ikke nok med det så begynner jeg å miste motivasjonen til å holde ting gående mye lengre, psyken min har falt IGJEN, jeg får ikke sove, jeg har ikke matlyst, slapp og sliten hele tiden og er aldri glad.
Jeg klarte å ødelegge forholdet jeg var i fordi jeg er så ekstremt usikker, har null selvtillit og tror alt og alle er ute etter å gjøre meg vondt og å såre meg spesielt da kjæreste. Jeg fucka også opp i fylla, jeg har slitt med alkohol en stund, adhd gjør det ikke noe bedre siden når jeg først har begynt å drikke klarer jeg ikke å stoppe og det at jeg kan få ganske ekstreme sinneutbrudd og/eller mentale sammenbrudd i fylla, og det har jeg gjort i mange år men jeg har ikke tatt dette seriøst nok. Dette skjedde igjen med samboeren/ kjæresten min for litt over en mnd siden og jeg går rundt med konstant guilt og er helt knust av det også siden hun da bestemte seg for å gå fra meg. Dette var personen jeg var innstilt på å ende på gamlehjem med og beste jenta jeg noengang har møtt.
Er det noe jeg kan gjøre? Jeg kommer ikke inn på dps, jeg er i jobb men klarer ikke å ende opp sykemeldt igjen da jeg nettop kom ut av en 5 ukers sykemelding. Vet heller ikke hva jeg skal gjøre med økonomien alle regningene jeg har, alt kommer til å hope seg opp når jeg ikke betaler nå og ting har vært jævlig så lenge at jeg ikke lengre har motivasjon til å holde ut mye lengre. Ting blir aldri bra føles det ut som, blir det bedre så ender jeg alltid opp på bånn igjen.