Foreldre sa stygg ord meg

Hei , jeg er døv og født cp … jeg hatt tøft oppvokst i 49 år min livet … jeg var knust vondt i meg for 4 uker siden plustelig far min sa stygg ord « drittunge» etc til meg … jeg må sett genser dette , jeg vært inn og ut psykolog neste 22 år grunn min familie konflikt og problem over kontroll over meg døv voksen og cp prøve å øldagt meg og min 2 gang forholdet før som nå som jeg liker og fant ham og møtte par gang i 2018 hvorfor far sjekk min privat banken min og noen sted uten jeg vet om det privat livet . Jeg har krav tilbake nøkkel min og må avstand dem nå en måned … jeg føler utnytte meg fordi jeg er døv og cp og hold klar hode min og jeg bor alene leilighet og kontroll selv … dem forstår ikke og ikke aldri respekt meg slik hver 3 gang … jeg kjempe igjen min livet med sterke deppa og pstd . Noen min kjent venn sjokk over det slik familie gjøre sånt mot Meg og aldri jeg inn saken og over alt dem privatlivet og dem er jo bland i opp min privat min som hva jeg vil å ønsker meg selv … nå jeg er vanskelig sistusjon og ensom en måned . Synes det er galt eller riktig måte familie gjøre dårlig mot meg som jeg er ikke god datter nå . Jeg er hele såret inn meg nå !! Jeg er helt alene liver min

trist å høre, er det noe du kan ta opp med de kanskje? håper det ordner seg for deg snart<3

Jeg har sagt dem siste møte siden 2018 år hvis siste gang dem gjøre det dårlig mot meg så dem kan miste kontakt meg som jeg Kutt …derfor dem gjøre igjen bland I opp saken i. Privat livet etc … det er frihet min livet som jeg vil ønsker hva jeg gjøre min …dem tenke ikke om jeg hatt føler inn meg lenge livet mim har godt men dem unyttet tilslutt om jeg er dumt eller dårlig datter… min oppvokst tøft er mobbing , overkontoll , tak sjekk og undersøker min privat banken , etc … jeg synes ikke riktig dem skal ikke. Aldri bland i Mot meg uten spør … jeg sjokk over som far klart inn og vet alt min konto privat … jeg kontakt min banken og det ikke lov til bruke inngang min banken !!! Derfor jeg var lei av det er nok 3 gang før samme.n måte

skjønner det er vanskelig og slitsomt, har du noe annen familie du kunne snakket med? en tante feks

Ja akkurat det …hele alle familie min er hørende og enste jeg er døv selv og bruke tegnspråk hele min livet …

huff så frustrerende, sender deg en stor klem<3

Takk skal du ha <3

Hei, har du noen du kan snakke tegnspråk med?