Føler meg ensom siden det er sommerferie

Jeg har nettopp blitt ferdig med mitt andre år på vgs, og i starten av skoleåret var jeg på en veldig dårlig plass mentalt på grunn av flere forskjellige ting. Det kom til et punkt der jeg endte opp med å snakke med kontaktlæreren min om alt som foregikk, og siden da har hun vært som en slags morsfigur for meg. Siden da har vi snakket 1-3 ganger i uken for at hun kunne sjekke opp på meg på en ordentlig måte, og sånn at jeg kunne snakke om hva som helst. Samtalene våres ender alltid med en klem, og etterhvert ble det bare greia våres siden jeg alltid sporte om klem etter vi var ferdig lol.

Men, vi fikk sommerferie for snart en uke siden, som betyr at jeg ikke får sett henne før slutten av august igjen. Jeg har fortsatt lov til å sende melding whenever om det er noe, men jeg savner muligheten for å få klem. Hvordan skal jeg komme meg gjennom det? Hun er egentlig den eneste trygge voksne jeg har, og jeg har ikke gått så lenge uten å se henne før. Lengste jeg har gått er bare to uker når det var juleferie, og jeg syntes at det var skikkelig vanskelig også. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre nå.

Hei,

Jeg håper du har hatt noen litt bedre dager. Er selv i en dårlig periode, så vet ikke om jeg kan bidra med så mye. Men vil bare si at jeg forstår, og krysser fingrene for at du finner ro og trygghet i deg selv i sommer.