Føler meg ensom, og at Ingen forstår meg

Jeg er F24 som føler meg veldig ensom, selvom jeg har folk rundt meg mye av tiden. Føler meg alene i alle tankene mine, og at ingen forstår hva men trenger her i livet. Har hatt et ganske vanskelig halvår, som har satt dypere spor enn jeg allerede hadde fra før. Noen som har følt det samme, eller har tips på hva jeg kan gjøre? Vil ikke være en byrde for andre heller så. Hadde treng flere på mine egen alder som kanskje forstår meg. Så om du vil bil kjent gi meg et pling.

Hei, har du discord så gjerne dropp den til meg🙂 Er med i en gruppe jeg sikkert kunne invitert deg inn i, vi chatter om både vanskelige, hverdagslige og positive ting. Noen i gruppen au som gamer sammen innimellom. Så hvis du ønsker 🙂

Takk for tilbudet. Tror brukernavnet mitt der er fisefin eller noe.

Hei!

F36. Vel. Jeg er ganske god på forstå andre mennesker når de deler. Jeg har Aspergers og ADHD, så, jeg blir som regel ikke forstått, men jeg er ok med det. Men vil gjerne ha noe som venner eller å bare være der for noen som trenger at jeg hører på, forstår og empatiserer - jeg er relativt god på det :D

Hei
Setter veldig pris på at du skriver til meg.

Jeg forstår ikke hvordan man sender private meldinger her. Men jeg kan snakke her også :)

Har du noe annen platform vi kan snakke på evt?

Har discord. Hadde det passet?

Går det, tror jeg hater fisefin eller noe der

Føler meg igjen i det du sier . Jeg er her for deg vil snakke med deg hilsen gutt 22 år