Hei.
Jeg har strevd og mislyktes med varige vennskap hele livet. Tror bare ikke jeg får det til med min Asperger. Føler mye skam pga dette, å ikke lykkes sosialt er slitsomt. Mye hjemme alene, føler jeg har mye støtte å gi andre. Lyst å taste?
Hei.
Jeg har strevd og mislyktes med varige vennskap hele livet. Tror bare ikke jeg får det til med min Asperger. Føler mye skam pga dette, å ikke lykkes sosialt er slitsomt. Mye hjemme alene, føler jeg har mye støtte å gi andre. Lyst å taste?
Du er verdifull
Hei, jeg er også en homofil mann i Bergen på autismespekteret, med god sjangs for ADHD også. Er i utredning veldig sent pga foreldre, skulle egentlig som barn. Relaterer til det du skriver her, å holde på vennskap har alltid vært noe jeg sliter med. Tenker meg at du også har ofte blitt misforstått? Jeg sitter mye hjemme alene, å få seg venner som voksen er veldig vanskelig spesielt vist man ikke liker drikke-kulturen.
Kunne godt tenkt meg å skrive for å bli kjent, om det er noe du ønsker
Hei. Ble glad for å lese svaret fra deg, takk. Vil gjerne skrive mere, hvordan kontakter jeg deg direkte?
Jeg er på discord vist det er noe du bruker? Er ikke så komfortabel med å dele min messenger offentligt
Hva betyr dette? Innlegget ditt er skjult. Helt ny her inne, så må ha litt hjelp til privat samtale
Jeg er en enkel sjel, har kuttet ut sosiale medier. Er sms en mulighet?
Tror du skal kunne se posten min nå, det var en bot som tagga den automatisk. Vet ikke hva det var om. Men sms er ikke mulig for det er i reglene at man ikke kan dele sånn info (og jeg har ikke abonnemang heller, fyller bare på ved behov, har jo allerede internett). Jeg er også ny her, tror det skal gå ann å sende meg pm vist du klikker på min profil? Jeg kan ikke sjekke om jeg kan skrive pm til deg fordi din profil er skjult
Det navnet jeg nevnte først er en platform for chatting. Jeg bruker ikke mange sosiale media, helst bare for tegninger som jeg legger ut og for å se andre folk sin kunst. Har chatta på nett siden jeg var tennåring og lærte veldig god engelsk av det. Vist jeg ikke hadde brukt chatting online så hadde jeg vært totalt isolert. Det er slik jeg faktisk har kunne snakket med andre med felles-interesser, men det er ikke mange i Bergen. Mine nærmeste er spredt rundt verden og har ofte vært mye bedre venner enn dem jeg hadde på skolen♡
Jeg fant en luddi løsning. Jeg opprettet profil på Gaysir med brukernavn: AspergerBergen
Ta gjerne kontakt der