Jeg har Asperger

Jeg er en dame med Asperger og angst og ønsker kontakt med andre damer som også sliter med det samme. Jeg sliter med det sosiale og er altfor mye alene.

Hei, jeg har ikke asperger men jeg sliter ganske mye med angst. So hvis du har lyst å snakke men noen så er det bare å ta kontakt.

Hvor gammel er du? Er en dame med asperger.

Jeg har også asperger, tidvis depresjon og angst. Synes det er vanskelig å få og beholde gode venner. Føler meg ganske sårbar på mange måter.
Er 41 år gammel og bor i Trøndelag.

Hei har du lyst til å bli kjent med ett par? Jeg (jenta) er 25, og gutten er 28. Han sliter også med Asperger og angst.

Jeg er i 40 årene.

Hei. Så koselig du tok kontakt. Sliter mye med angst hele tiden. Og jeg er mye alene pga. angst. Jeg er elendig med smalltalk. Vet ikke hva jeg skal si og jeg ser mye ned i bakken fordi jeg er så nervøs.

Heisan,
Eg har og Aspergers syndrom, og føler meg ganske Likt som dere her inne. Eg e mann da, men er åpen for kontakt her visst noen ønsker det.
Har jo selv både usikkert og mye angst. :) Så det er jo kjekt å prate med andre som har Aspergers. :)

Jeg har autisme, og kjenner meg igjen i det dere skriver her. Føler meg veldig ofte ensom og alene fordi jeg sliter i sosiale situasjoner.

Er mye alene selv. Omtrent hele tiden fordi jeg ikke får til det sosiale.

Hei. Har mye angst her også. Og depresjon. Er mye ensom og alene.

Hei. Ja, det et samme her, så gjere kan man jo prate her inne visst man ønsker det. :) er ivertfall åpen for det. Har jo selv både angst og Aspergers så synest selv at det kan vere vanskelig. Så tar gjere en prat her inne visst man vil snakke med noen :)

Kan gjerne bli kjent med dere begge to! Litt usikker på hvordan men sender private meldinger her inne.

Ja, det høres jo koselig ut det :) Hadde vert kjekt det å bli kjent med dere her inne også :) Litt usikkert selv korleis sender meldinger her som privat. :)