Hei, jeg er en dame på snart 26, ser etter noen som er i litt likedan situasjon.
Jeg har aspergers og angst. Så mine sosiale ferdigheter er ikke veldig bra dessverre. Jeg skriver bedre enn hvordan jeg snakker.
Så jeg håper å møte på folk som kanskje ikke dømmer.
Jeg er veldig glad i å game, se anime/lese manga, se serier osv. Så jeg er veldig innedyr.
Jeg håper å finne noen som liker det samme som jeg kan f.eks spille Fortnite, Dead By Daylight med. Eller noe annet.
Jeg har Discord så kanskje man kunne laget en gruppe av noe slags? En type gaming gruppe.
Jeg er en mann på 37 som bor i Oslo området. Har også autisme, og har hatt mye problemer med angst og depresjon gjennom hele livet. Trives best alene, liker å lese, høre på podcaster og musikk. Spesialinteressen min for tiden er å jogge. Det funker bra som terapi for meg tror jeg.
Anyways, hvis du eller noen andre er interessert er det bare å sende meg en melding. Har lyst til å bli kjent med andre folk som har autisme.
Heyo, jeg passer nok ikke akkurat for det du søker her, litt for gammel osv, men hvis du finner eller lager en discord kanal der folk med høytfungerende autisme kan holde litt kontakt og finne på ting over nett som streaming eller gaming osv så er jeg veldig interessert i det! Jeg kan ikke finne noe for Norge som er aktivt og Jeg er ikke så dreven på Discord at jeg passer til å starte opp en slik kanal selv…
Hei!!
Jeg er også jente på 26, og skulle tro det var jeg selv som skrev ditt innlegg haha, kjenner meg også veldig godt igjen i det. Jeg er diagnosert med aspergers, bruker Discord og spiller Dead by Daylight hver dag. Bare legg meg til på discord hvis du vil, brukernavnet mitt er GeckoOnLaptop.
Håper på å høre fra deg!
Haha!😆 Utrolig artig!😍 Jeg er veldig ny på denne siden/appen, men jeg måtte bare svare på meldingen din🤣👌🏻
Bare leste meg bort litt, også måtte jeg le!🤭 Sykt artig at man kan være så lik situasjon som en annen tilfeldig person!😍 Fantastisk gøy at folk kan bli kjent på denne måten!😍 Altså, alt jeg har sett så langt her inne er jo bare positivt og folk som vil hjelpe og bli kjent osv!🥰 Utrolig koselig!😁👌🏻🔥
Er jente 26, har ikke autisme selv, men har nært familiemedlem som har det. Jeg er utdannet innen helsevesenet, så jeg kan si at blandt annet så brenner jeg for Autisme å Eldreomsorgen. Bare å ta kontakt! :)
Hei.
Jeg er en gutt på 22 år. Har lett autisme. Og er ensom. Jeg liker å spille. Og syntes det hadde vært fint å få bli med i en Discord gruppe.
Foretrekker å snakke istedenfor å skrive.
Håper noen svarer.