Hei, jeg er en dame på snart 26, ser etter noen som er i litt likedan situasjon.
Jeg har aspergers og angst. Så mine sosiale ferdigheter er ikke veldig bra dessverre. Jeg skriver bedre enn hvordan jeg snakker.
Så jeg håper å møte på folk som kanskje ikke dømmer.
Jeg er veldig glad i å game, se anime/lese manga, se serier osv. Så jeg er veldig innedyr.
Jeg håper å finne noen som liker det samme som jeg kan f.eks spille Fortnite, Dead By Daylight med. Eller noe annet.
Jeg har Discord så kanskje man kunne laget en gruppe av noe slags? En type gaming gruppe.
Jeg er en mann på 37 som bor i Oslo området. Har også autisme, og har hatt mye problemer med angst og depresjon gjennom hele livet. Trives best alene, liker å lese, høre på podcaster og musikk. Spesialinteressen min for tiden er å jogge. Det funker bra som terapi for meg tror jeg.
Anyways, hvis du eller noen andre er interessert er det bare å sende meg en melding. Har lyst til å bli kjent med andre folk som har autisme.
Heyo, jeg passer nok ikke akkurat for det du søker her, litt for gammel osv, men hvis du finner eller lager en discord kanal der folk med høytfungerende autisme kan holde litt kontakt og finne på ting over nett som streaming eller gaming osv så er jeg veldig interessert i det! Jeg kan ikke finne noe for Norge som er aktivt og Jeg er ikke så dreven på Discord at jeg passer til å starte opp en slik kanal selv…