Trenger venner 27K, Akershus/Viken

Hei, er en kvinne i 27 års alderen.

Jeg er i en sårbar tid nå og sliter med kjærlighetssorg. Har ingen venner og det å takle kjærlighetssorg alene er hardt.

Mistet ikke bare kjæresten min ut av det men også den sosiale kretsen jeg fikk fra å være med han. Jeg har aldri følt meg så alene før.

Jeg finner det å skaffe nye venner veldig vanskelig siden jeg har autisme og sliter veldig med det sosiale. Har sterk angst.

Ingen jobb heller.

Er veldig glad i gaming spesielt story based spill men jeg liker veldig godt å spille League også :) glad i å se på serier spesielt skrekk.

Jeg er veldig redd for å bli dømt på hvordan jeg er så ser egentlig bare etter venner som også sliter sosialt om de så har autisme/ psykisk utviklingshemmede de å.

Ps: Hvis noen har noen discord grupper å anbefale så blir jeg gjerne med på det:)

M30 Kolbotn

Hei! 😊 Ville bare si at jeg synes du virker som en fin og ærlig person, og jeg vil veldig gjerne bli vennen din om du har lyst til det. Du er ikke alene – vi er flere som har kjent på ensomhet og sosialt strev, så jeg dømmer deg absolutt ikke.

Jeg gamer også og er glad i gode samtaler, så kanskje vi kan finne tonen. Om du vil snakke eller game en dag, så er jeg her! 🙌

Hei😊. Har veldig lite venner selv, sliter med angst og sosial angst. bare å sende melling vist du vil bli bedre kjent😊

Hei! Jeg har AuDHD hvis du vet hva det er. Alt bra?