Får du værre angst av koffein?

Jeg blir ejstrent stresset opp/ angst av kaffe ig snus? Er dette farlig eller vanlig? Jeg har drukket mengder med koffein og snust i alle år, men plutselig sier det stopp…jeg bir helt stressa opp av det…

Man kan få angst av både kaffe og snus. Merker selv at angsten min ble værre etter en snus. Kansje på tide å slutte?

Har du sluttet med snus selv? Får mer angst av snus, men koffein er tusen ganger værre…

Har ikke sluttet helt, men har ikke snust på 4 dager nå pga jeg er i utlandet. Kaffe kan jeg drikke uten noe problemer.

Ville anbefale deg å slutte helt med hva som gir deg angst også kan du eventuelt begynne igjen når du har det bedre.

Om du har drukket mye koffein, er det ikke unormalt. Kan også være hjerte som har fått litt overdose. Så om det føles veldig unaturlig i forhold til hva du er vandt med, kan det være greit å høre med en lege. Har familiemedlemmer som har fått samme reaksjonen på koffein. Men mest av energidrikker. Så der måtte de stoppe koffein helt en periode. Så gikk det bedre med små mengder en tid etterpå

Kan jeg spørre om du er man eller dame?

Jeg er av det mannlige kjønn 😂 hvordan det?

Jeg bare lurte