Jeg er sliten, ensom og har mye vondt inni meg. Jeg har i hele mitt liv hatt det vondt inni meg og så lenge jeg kan huske har jeg slitt med selvbilde. Jeg er skilt og 2 barn og fungerer utad i jobb. Jeg er ærlig om mine følelser med min kjæreste som jeg har hatt i 3 år, men det har jeg også måttet slutte med da jeg får høre at det er så mørkt. Så da holder jeg det inni meg og prøver å ikke la det synes.
Vi bor ikke sammen og hun sier hun ikke har behov for så mye kontakt når vi ikke er sammen, men heller trenger å oppleve det hun sier er kjærkomment egentid.
Jeg vegrer meg får å ringe eller sende melding til henne i frykt for å plage eller forstyrre.
Jeg blir avvist av DPS , etter flere henvisninger, jeg kan ikke huske sist jeg følte meg i live, jeg eksisterer og gjør jobben min. Livsglede vet jeg ikke hva er. Jeg har ingen å snakke med eller å være meg selv sammen med……. Jeg er sliten og trøtt
Hei. Hva med å oppsøke en privatpraktiserende psykolog?
Tenk på det, hvis du sliter med selvbildet og snakker mye om det til din kjæreste, så betyr det enten at du trenger noe mer enn henne for å få det på plass, eller at det aldri kommer på plass. Jeg forstår hvis en dame har et problem med det. Du må bare begynne å være med henne som om du er det hun vil ha, selv om du ikke føler det. Kanskje hun plutselig får behov for mindre alenetid…
Snakker ikke så mye om dette med selvbilde. Det ligger i bakgrunnen, selv verdt er kanskje mer presist. Men smerten inni meg er det som preger meg mest, ikke at jeg går rundt å snakker om dette hele tiden heller………men å ikke kunne være ærlig på hvordan man egentlig har det når man sitter å snakker om slike ting……
Det har jeg ikke prøvd………
Kanskje det er verdt et forsøk? Du fortjener jo å ha det bedre! Og siden du har forsøkt med henvisning til DPS tyder det på at du ønsker hjelp. Når du ikke når frem med det, må du ikke gi opp.
Jepp, kanskje det👍
Hei.
Har kanskje ikke så mye fornuftig å komme med. Bortsett fra at jeg skjønner smerten og frustrasjonen din. Ingen fortjener å ha det slik.
Er her om du har lyst å snakke litt? 😊 J37
Takk det setter jeg pris på, kanskje sende meg en DM her?