Ensomhet og uten håp

Hei.
Jeg er en grusom person.
Jeg føler meg som verdens verste person.
Jeg var på London tur i August med datteren til søskenbarnet mitt i August.
Jeg hadde egentlig ikke lyst eller råd, men jeg klarte ikke å skuffe henne så jeg ble med alikevel.
Jeg fikk noen knekk hvor jeg brøt sammen og vi har ikke snakket sammen siden London turen.
Jeg vet ikke om vi er så veldig bra for hverandre og kanskje vi trenger litt avstand fra hverandre, men jeg vet at det er noe riv ruskende galt med meg.
Jeg har ingen andre og jeg har levd veldig isolert de siste månedene.
Jeg vet at det er ikke noe håp for meg for fremtiden.
Hun har det veldig bra for tiden da hun nå har både jobb og skole og jeg er veldig glad på hennes vegne, mens jeg nå ikke har verken jobb eller skole eller venner og uten håp for fremtiden.
Jeg vet at jeg kommer til å bli en bortglemt, gammel dame.

Hei,
Det var veldig leit å høre.
Var det noe spesielt som skjedde på turen?

Hei.

Det jeg leser av teksten din er at du er en dame/ jente som sliter.
Faktisk har jeg opplevd omtrent det samme da jeg reiste på en liten tur med to venninner, men ikke hadde hverken lyst eller råd.

Jeg ble så stressa hele tiden at jeg også knakk sammen.
De er også i bedre situasjon enn meg nå, og vi snakket heller ikke sammen etter turen. Men jeg møter hun ene inni mellom siden vi går på samme sted.

Jeg tror bare at jeg hadde for mye negative følelser på turen. Hva tenker du..?

Tusen takk for at du deler🤗
Det var akkurat slik jeg følte det på turen også.
Jeg selv var nok veldig anspent på turen og klarte aldri å slappe av.
Jeg føler bare at jeg as jeg aldri var bra nok for henne.
Nå som hun har det bedre, er det ikke plass til meg lenger.
Før turen ogdå følte jeg at hun bare var vennen min fordi hun ikke hadde noen andre å være sammen med.
Unnskyld nå føler jeg meg veldig paranoid her🙈

Du er ikke paranoid!

Det er bra du snakker/ skriver om det du føler.
Du trenger noen som er der for deg. Det er en helt menneskelig ting.

Det er vanskelig å være der for andre når man trenger noen selv. Jeg er der selv nå at jeg kanskje ikke kan være der for andre. Jeg må godta det tror jeg.
Snakket nettopp om det med min mor.

Du legger kanskje ikke merke til det selv, men du har faktisk vært der for meg og hjulpet meg bare ved p skrive og dele dette med meg💖
Tusen hjertelig takk❤️
Glem ikke deg selv og det er bra at du nå ønsker å prioritere deg selv noe som er virkelig fortjent🤗
Det er nettopp det som er så utrolig trist at dem snilleste personene ofte blir tråkket ned på, utnyttet og glemt så glem ALDRI hvor utrolig viktig du er❤️
Stell godt med deg selv og kom sterkere tilbake❤️
Du er verdifull❤️❤️❤️

Hei igjen!

Jeg mente ikke at jeg ikke kan være der litt for deg og noen andre på sidetmedord! Jeg ville gjerne være der for deg. Grunnen til det er at jeg tenkte kanskje jeg kunne hjelpe deg litt, og har jeg klart det er jeg veldig glad!!!
Jeg så også at du hadde en tittel jeg syntes var veldig trist.

Jeg tenker på en ting.. Den episoden i utlandet definerer ikke deg, og aldri trekk den konklusjonen at det henger sammen med noe negativt med deg selv eller at det ikke vil gå bra! Grunnen til det er at jeg er veldig sikker på at du er en fin person! Jeg leser det utifra det du skriver!

1. Du brydde deg om jenta, 2. Du klarte ikke å si nei fordi du ville henne vel, 3. Du tenker på det enda.
    Det viser at du bryr deg! Det er vanskelig å bry seg! Vanskeligere enn å ikke bry seg, og du gjorde ditt aller beste! Det viser at du er et bra menneske!
    En mann sa til meg i dag. Du må prøve å akseptere det som har skjedd og det du har gjort, og heller prøve å lære av det.
    Det er ikke lett, men ja.. Vi bør kanskje prøve å ikke ta for mye ansvar for andre, prøve å sette grenser og si nei.
    Jeg tror ikke hun jenta er sint eller irritert på deg. Kanskje hun forstår deg eller kanskje hun ikke forstår, men hun har det sikkert bra nå.

Så.. Jeg tenker du er et godt menneske, og jeg håper også at du klarer å tilgi deg for denne episoden! Det var dumt, og sånn er det! Alle gjør feiltrinn, og vi er alle bare menneske, og du er et godt et :)

Jeg unner deg alt mulig godt!

Og en siste ting..

Jeg har skrevet en del her en del fordi det har gjort meg godt å hjelpe! Noen ganger gjør det folk godt å hjelpe andre. Det gjprde meg godt nå.

Lykke til
Du fortjener også det beste ;) ❤️❤️❤️❤️❤️