Ensomhet. G18

G. Jeg føler meg så ensom. Alt jeg vil i livet er å bare ha noe hjelp, ikke terapaut type, men noen som kan elske meg meg FOR DEN JEG ER. Har hatt så mye følelser om det at hver dag jeg tror dette er den siste, men jeg lever fortsatt. Jeg skjønner ikke meg selv engang.

Hei. Kanskje du trenger hjelp til å nettopp forstå deg bedre?
Å føle seg ensom er vondt, jeg vet og forstår det, og sjansen for at du faktisk har folk rundt deg som bryr seg og som ønsker å være sammen med deg er stor, vil jeg tro, selv om du ikke tror det selv.
Uansett, den harde fakta er at det er vondt og vanskelig å elske noen som ikke elsker seg selv. Du trenger å jobbe med deg selv, bli kjent med deg selv, og til det trenger du hjelp, og da feks en psykolog. Begynn med fastlegen din. Jeg ønsker deg masse lykke til!!! <3

Så god du er til å sette ord på det du opplever. <3 jeg skjønner at terapaut/psykolog kan virke skremmende eller ubehagelig, men om du ikke har vert hos lege vil jeg anbefale deg å ta kontakt med din fastlege fortell hva du opplever, kanskje du er så heldig at det bare er et tilskudd du mangler eller en hormonforstyrrelse, da kan det jo fikses lett med et legebesøk og hvis det ikke det noen av de tingene, så er det også bra, for da har du tatt første steg og funnet ut hva det ikke er og da kan det hende du kan gå til samtaler, og husk at å finne en man har kjemi med og kunne snakke med er ikke alltid lett, så om det blir sånn så kanskje du kan forberede deg på at du går til en still terrapauten spørsmål som gjør at du finner ut om det er et menneske du kan snakke med og er det ikke det, så finner du en ny det er mange å velge i. Husk du er daglig leder og administrerende direktør over egen kropp. dine valg og ditt ansvar og dine muligheter til å velge hvem som skal hjelpe deg.