Ensom i selskap

Jeg skal ikke gå i detalj her rundt hva som har skjedd, men etter en svært traumatisk hendelse sliter jeg blant annet med PTSD og depresjon og etter dette har jeg følt meg så avkoblet fra både verden og mine nærmeste. Sliter med å sette ord på det da det fremdeles er nytt for meg, men det føles svært ensomt på en veldig rar og uforståelig måte, til tross for at jeg har god familie, venner osv.
Før dette har jeg alltid vært velfungerende men nå er alt bare tåkete og forvirrende og jeg føler ikke at jeg connecter med noen lenger, jeg er ensom selv i selskap av mine nære.

Jeg ønsker derfor å bli kjent med noen som kanskje har erfaring, forståelse eller perspektiver som gjør at man er på samme bølgelengde, om det gir mening? Nett eller IRL er samme for meg.
Jeg er M i starten av 30-årene, fra Viken.

Jeg har opplevd det flere ganger. Det er en normal reaksjon på unormale livshendelser, altså ikke noe man skal stresse med eller sykeliggjøre. Alt blir som vanlig igjen etter en stund.

Takk!

Men pga det som skjedde vil ting aldri bli vanlig igjen, det er det som er så ubehagelig og jeg er redd at det skal føles slik som dette for alltid også.