Det moderne samfunnet skaper en høy angsttilstand

Først, jeg er helt enig i målet bak påstanden din, men dette fungerer ikke i praksis i dagens samfunn.

La oss ta dette for oss, om du hadde fått makten til å stenge alle sosiale netverk; hvordan skulle du gått fram i en så høyteknologisk verden?

Gurnnpåstanden I det jeg skrev har samme mål som påstanden din, men jeg har mer fokus på self-improvement gjennom å erkjen e disse påvirkningene og det å ta i bruk mestringsstrategier som: mindfulness; egenomsorg; og å søke støtte, som øker evnen til å håndtere utfordringene som dette moderne samfunnet.

Essensen sikter på å understreke viktigheten av å bli bevist på; annerkjenne; og resonnere med de underliggende årsaken til angst samtidig som man implementerer effektive måter å tilpasse seg til forskjellige stressfaktorer. Dette forbedrer den mentale helsen til individet, og direkte påvirker neuroplastisitet [hjernens evne til å endre fysisk form basert på individets atferd; miljø; og opplevelsen]; så vi lærer av repitisjon - fokus på selv-forbedring.