Derealization

Hei kjeg er 17 år og har slettet med derealization og depersonalizion for noen år og det har vært konstant husker ikke hvordan det er å ikke ha det hver eneste dag føles dritt og rar på den værste måten jeg husker ikke hvordan det føles å leve når jeg føler følelser så føles det ut som om det er langt borte eller at noen andre føler det for meg jeg greier ikke faktisk å føle noe det føles så tomt det føles ut som at jeg spiller et spill istedenfor at det føles ut som at jeg lever jeg greier ikke å føle en tilknytning til noe alt bare føles håpløs og hver eneste dag er helt like og tiden går for fort føles ikke ut som om jeg er der engang hver eneste dag er den samme dagen

kan du fortelle meg litt om deg selv? hvem er du? hva har formet deg til dette punktet. du kan sende meg melding om du ønsker no mer privat, jeg ønsker å lytte til deg.

Hei ja jeg er bare en person som liker og skate spille og henge med venner men alt det blir ødelagt med dette ingenting av det der hjelper hvis du ikke nyte det eller ha det gøy og det har vært sånn for altfor lenge jeg føler at jeg døde litt siden men kroppen min bare forsetter å leve ann helt til døden min