Dere med ADHD, hvordan er energinivået deres?

Hei, Jeg har noen spørsmål til dere med ADHD.

Hvordan er energinivået deres? Har dere uendelig med energi og aldri blir sliten eller har dere stort behov for å slappe av? (overstimulert?) og får utbrenthet.

Vet der varierer veldig fra person til person, men er nysgjerrig uansett. Er energinivå ofte forskjellig fra en med ADD (ADHD innatentiv) fra en med ADHD hyperaktiv og kombinert.

Jeg personlig går aldri tom for energi og kan holde på fra morgen til kveld, hver eneste dag. Til et punkt at det ikke lenger er sunt. Blitt fortalt det av både psykologer og venner.

Det er veldig forskjellig fra person til person men Noen med adhd har ofte mer Rastløshet feks en folk med add selvom folk med add også kan ha mye energi og rastløshet. Jeg selv har adhd og asd (autimse-spekter-diagnose) som er en litt dårlig match. Men personlig har jeg flere tider jeg er sliten en tider jeg har mye energi. Men jeg er ofte rastløs og av og til går praten litt fortere enn andre ganger av og til får jeg en stor trang til at noe bare må skje snart. “Action” liksom Jeg Blir overstimulert Ofte etter Tider jeg har mye energi og understimulert andre ganger det er veldig forskjellig for meg for å være erlig

Jeg har ADHD og asperger faktisk, men jeg hadde mye energi før… Før jeg flytta til en storby, og der trives jeg absolutt ikke. Etter det har all energien forsvunnet, men tenker det har noe depresjon å gjøre.
For nå er jeg kun “utbrent”.
Det skal sies at jeg er rastløs når jeg er med andre, men veldig lite rastløs i forhold til hva jeg var før. Om det har noe med alderen eller depresjon å gjøre, veit jeg ikke…

Hei. Jeg har samme diagnoser for deg og har også flyttet til storby. Jeg kjente/kjenner mye på utbrenthet en del. Jeg tror dette er på grunn av at med de diagnosene spesielt autisme så bruker vi mer energi på ting, som lyder intrykk og mennesker. Jeg for eksempel bruker energi på nesten alt og derfor bruker jeg energien opp fortere i storbyer pga av at det er mer som skjer. Og når du ikke har mer energi igjen men fortsatt fortsetter og gjøre ting som tar mye energi så blir kroppen helt utslitt som ofte resulterer i utbrenthet.

jeg er ikke det like ofte lenger, jeg har funnet ut hva som gjør meg mest sliten. Jeg anbefaler å prøve å legge in flere pauser i hverdagen. Jeg vet ikke helt hva de beste tipsene er man jeg kan sterkt relatere.