I juli slo kjæresten min opp med meg. Jeg var helt knust og ødelagt første måneden så begynte det gå ganske greit, så kom jeg i rundt slutten av august og jeg begynte med å få dårligere og dårligere søvn, jeg starta å feste hver helg igjen og ta litt kokain i helgene. jeg trener ofte og jobber. nå sover jeg nesten ikke og jeg mer eller mindre har mistet hele livsgnisten min. Jeg er ustabil og lei meg hele tiden, jeg vet ikke hvorfor men tror det kan være en blanding av ensomhet og dårlig søvn. Jeg er aldri glad lenger, jeg er stressa på jobb og vil bare bryte sammen hver eneste dag. Begynner å kjenne på at jeg vil ikke leve sånn her. Sjefen min (som er faren min) vet jeg har det tøft for tiden men legger enda like mye press på meg på jobb, å jeg vet ikke om det er så sunt for psyken min. Jeg vet ikke om jeg er deprimert fordi det ble slutt med exen eller hva det er men noe er det. Det begynte gå så bra helt tils jeg begynte å trene å virkelig fokusere på selvbilde, kanskje så mye at det har blitt litt giftig. Alt virker bare håpløst. Jeg tenker jo på exen en del men er ikke lei meg om det lenger. Selvbildet mitt har blitt kjempe dårlig og jeg føler på en stor skam over at jeg har det kjempe dårlig etter exen min mens hun har det kjempe bra uansett om det var hun som var problemet i forholdet. Legen min mener jeg har alvorlig depresjon så skal inn til dps snart. Noen som har vært gjennom lignende som vil dele noen ord?
Gutt 21 år