Bulimi og sånt

Jeg hater hvordan jeg ser ut. Jeg hater kroppen min og ansiktet mitt. Uansett hvor mye sminke jeg bruker, eller hvor mye jeg prøver å pynte meg, klarer jeg ikke å skjule hatet mitt.

Men det jeg kanskje hater aller mest, er at jeg føler det slik. Det føles så overfladisk og narsissistisk ut, og jeg skammer meg over å tenke så mye på utseendet mitt. Jeg vil ikke være den person. Jeg hater den personen.

Jeg har slitt med bulimi før (kom meg ut av det 3 år siden), men kjenner at tankene begynner å komme tilbake. Denne gangen føles det verre, fordi jeg ikke klarer å kaste opp lenger og jeg føler meg helt uten kontroll.

Føler ikke at jeg kan snakke med venner eller familie heller. Jeg føler for mye skam. Det er altfor flaut

Jeg får vondt av deg… Du behandler deg selv som en fiende og ikke en venn. Vi er ikke skapt til å være vår egen fiende!
Om du har fått/ kommer til å få et tilbakefall nå så er det ingen skam! Da må vi bare starte på nytt, å det går bra, for nå vet du hvertfall litt av veien til å bli frisk:) Det er ingen som sier at dette må du gjennom alene! Bruk de rundt deg, bruk oss! Jeg har trua på deg<3