Bekymret angst

Heisann.
Eg har èin periode der eg er nedfor og slit litt med angsten, kroppen føles så sliten at den Ikkje fungere , då får eg eg litt helse angst om det er noe fysisk gale.
Spesielt er det om morgonen , da våkner eg ofte med at kroppen føles litt uggen, og stive , og urolige.
Bare ønsker å skrive dette for å få tilbakemelding av andre så kanskje kan dempe bekymringene minesterk tekst

Hei. Ville bare si at du ikke er alene om det, samme føler jeg og når angsten er verst. Føler meg fysisk dårlig i hele kroppen da, ekstremt sliten å utmattet og blir veldig redd det kanskje er noe annet enn psyken. Men det går alltid over heldigvis. Våknet litt sånn idag, følte meg ekstremt tung både i kropp og hodet, klarte nesten ikke røre på meg da jeg følte meg så slapp men gikk meg en liten tur å det hjalp veldig. Når vi har angst å uro jobber kroppen våres ekstremt på høygir så det er ikke rart vi føler oss urolige og slitne da.

Hei :), tenkte eg sku prøve psykomotorisk fysioterapeut no :) få litt mer forståelse på kropp og psyke :)

Ja det kan nok være lurt, håper det hjelper deg :)