Barnevernet

Barnevernet ødela faen mg hele livet mitt de trodde pappa var a stygg mot 7 år gamle meg og den 4 år gamle lillesøsteren min eg tenker fremdeles på det og d har gitt meg barne traumer og selvskader eg stoler ikke på noen lengre pga ‘dgb jeg sier det ikke til noen’ barnevernet er noen store jævla løgnere hater de spess deg kenneth håper du har et fint liv og tar ‘live fast die young’ på alvor.

Det er synd at du har så mye ubearbeidet plager. Det var kanskje ting du ikke visste. Men er leit det ga deg så mye traumatiske minner.

Jeg kan godt skjønne at du sliter med å stole på noen etter dine opplevelser med “Kenneth” og barnevernet. For trolig var “Kenneth” saksbehandleren din i barnevernet? Og det var han som sa “jeg sier det ikke til noen” og så trolig gjorde nettopp det?

Jeg tenker, ikke sikkert det medfører riktighet, at dersom barnevernet hadde sagt et dypt og ektefølt unnskyld til deg. For måten du og familien din ble behandlet på i barnevernet. Kanskje dette hadde hjulpet deg i prosessen med å “heles”?