Jeg har hatt omsorgssvikt, en barndom som førte til jeg senere i livet fikk kompleks ptsd som gjorde det vanskelig å følg med i timen på skolen, fikk møte den biologiske faren min når jeg var 15-16 år gammel før han døde av kreft 2 år senere, en mor som sleit psykisk og med alkohol og som døde når jeg var rundt 17 år gammel, ble mobbet på b.skole, u.skole og vgs fordi jeg var “annerledes”. Til og med mine fosterforeldre gjorde narr av meg pga jeg hadde ptsd. Det hele er et sirkus hele greia og først etter 33 år så får jeg vite jeg har ei tante, 2 onkler og noen søskenbarn med mer i min fylke som ikke vil treffe meg fysisk, det er noe forbanna dritt og det som gjør til at jeg gidder rett å slett sti opp av senga og sett på kaffe og starte dagen er fordi Jesus vil det, det er han som får meg til å leve videre i påvente av hans adkomst.
Irettesettelse av mor : ikke 17 år, men 7 år gammel.
Dine slektninger vil ikke treffe deg fysisk skriver du, men kan de egentlig hindre deg i å ta kontakt på offentlig sted f.eks.? De må jo ha visst om hva som foregikk i din barndom og du burde konfrontere dem.
Og heller har mine slektninger sagt de tror ikke det er lurt at de treffer meg.
De har selv sagt de ikke vil treffe meg og jeg har en halvsøster som bare forlot meg i all djevelskapet, tok opp kontakt smålig igjen i tenårene og hun forlot meg en tid etter der, tok opp kontakten igjen med hun etter jeg ble 28 år gammel og da ga hun klart svar så det fnyst av østrogen at hun ikke vill treffe meg, så tror ikke det er lurt som sagt da å treffe henne når hun avga et sånt medynkelig svar.
Så hva gjør de hvis du konfronterer dem i offentlig rom?
Jeg synes det er tragisk at øvrig familie avviser deg på denne måten, at de ikke en gang gir deg mulighet til å vise hvem du er. Håper du ser at det sier alt om dem, og ingenting om deg. Håper også du har noen rundt deg nå, som ser deg for den du er og som setter pris på deg. ❤️
Med den attferden er nok mulig de også heve stemmen høyt blant offentligheten eller vise til total ignorering.
Takk for fine ord :) <3 En må nok bruke de ressurser en har ift helsetjenesten.
Å lese Koranen hjelper meg i alle situasjoner❤️ Kapittelet som heter Maryam (Maria i Bibelen) er helt nydelig og snakker om Jesus som du nevnte.