Alt går til helvete

La oss starte med at jeg sliter veldig med kroppen min, er gutt og veldig tynn, alt med skolen får jeg angst av, for en stund siden flørtet jeg litt med en jente når jeg hadde kjæreste noe som fakka opp alt veldig, så en god stund etter det igjen gikk alt til helvete, jeg røyket hasj bak ryggen til dama mi og jeg fortalte det til henne og jeg har aldri sett henne så lei seg før og hun kommer aldri til å klare å stole på meg igjen. Liten backstory, før jeg og dama mi ble sammen kunne jeg defineres som hasjmisbruker, hun er absolutt alt for meg og mitt livs kjærlighet og hun ble sammen meg på en betingelse og det var at jeg stoppet med hasj. Og det gjorde jeg i et par måneder før jeg gjorde det nå nylig. Ikke nok med alt dette, men familien min er helt forferdelig, mamma og pappa er skilt, pappa er en ensom alkoholiker, han skjuler det men det er veldig tydelig noen ganger når han sitter nede på kontoret sitt og drikker masse sprit, øl og vin alene. Mamma er helt hjernevasket og jeg lurer på om hun har autisme og det er rett og slett helt jævlig uansett hvor jeg er. Jeg har nesten ikke følelser lenger, eneste jeg bryr meg om er dama mi og jeg har kødda det til så hardt at jeg vurderer å skrive avskjedsbrev til gutta, dama, mamma og pappa og alle jg kjenner. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, jeg har det så jævlig hver natt, jeg klarer ikke å jobbe med noe skole, nå er det natt til eksamen og jeg har ikke gjort noe siden jeg sliter med alt, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Hvis det er like ille i eksamensperioden vet jeg ikke hva som skjer.

Kvitt deg med den dama og søk profesjonell hjelp. Dette har ingen ting med din rusbruk å gjøre.

Hei, det var trist å høre…
Jeg er uenig med Frikar-1
Hasj kan ha noe med det å gjøre, siden det kan gjøre deg meir deprimert og angsanfall…som du tydlig skriver du har.
Men det trenger ikke å ha noe med det, men jeg vil tro det ikke hjelper tilstanden din.
Jeg er kvinne selv og var sammen med ein i samme posisjon, han røyket, men jeg stoppet han ikke. Jeg satt grenser og så lenge han ikke krysset dem, tenkte jeg ikke over det.
For meg høres det helt jævli ut for deg. Kjæresten din høres veldig god ut, og å kuttet ut det eneste lysglimte, tror jeg hadde gjort vondt verre. Hold på henne og bruk henne for det hun er verdt - som er støtte og en person å betro seg til.
Ikke steng henne ut, hvis hun ikke stoler på deg lengre, må du vise alle sider til henne (take it from me).
Good luck!

Nei, hasj har ingenting med den omsorgssvikten trådstarter beskriver at han har vært utsatt for, og de normale reaksjonene han har på slike unormale livshendelser.