Jeg har alltid holdt meg levende på grunn av hun ene besteveninna mi. Men nå er hun ikke veninna mi lengre. Jeg har gått inn i ett forholdet jeg starta fordi jeg ruste meg selv og sa jeg likte han mens jeg var rusa og han trodde på det og nå vil jeg ikke ende det fordi jeg er redd for å såre han. Jeg gjør det dritt på skolen og greier ikke sitte inne i klasserommet i mer enn 25 minutter. Og selv de 25 minuttene er et rent helvete. Jeg er helt alene og har ingen å være med. Men jeg kan ikke bli hjemme fra skolen siden da kjefter foreldrene mine på meg. Pappa drikker hele tiden og nå har det flyttet inn en ny dame som er forlovet med pappa. Dette er dame nmr 2 etter mamma. Mamma har dårlig økonomi så jeg kan ikke bo hos hun før sommeren starter. Broren min fant ut jeg ruste meg så nå er han kjempe sur på meg. Jeg midta også en annen venn fordi jeg ruste meg. Men rusen er så deilig. Jeg kutter meg selv også å greier ikke slutte. Jeg bare greier ikke føle på glede lengre uansett hva jeg gjør.
Hei.
Det er veldig trist og lese dette og skjønner din frustrasjon. Jeg har sett hvordan det er for folk når foreldre ruser seg spesielt hos jenter det som hjalp for de var og ha en trygg person som de kunne snakke med der er Chatten til sidetmedord spesielt gode. Jeg tror du er sterkere enn du tror heier på deg masse klemmer
Er det noen ansatte på skolen som du kunne snakke med?
Hvor gammel er du?
Jeg er 15 år