Adhd autisme kvinne 34 Vestfold

Fint vær ute, hadde vært fint å gå tur eller sitte og lage tegninger av småstein sammen med noen.

Jeg har mye tanker og mye kaos og forstår lite av folk og verden. Har isolert meg for ganske mye men… er også ensomt. Og lurer stadig på , er det virkelig sånn at ingen i hele denne verden kan virkelig forstå meg? Eller… er det bare meg som aldri klarer forstå hva andre sier og mener. Når legen begynte praten om autisme og jeg fikk lest mer om det, så begynte jeg å tenke at det er nok meg som ikke klarer forstå andre og selv om jeg forklarer bra hva jeg føler, så klarer jeg ikke se i tilbakemeldingen at den andre har virkelig forstått det.

Jeg liker dyr, psykologi, matematikk/fysikk/mekanikk/teknikk/natur/vitenskap - for meg disse siste er egentlig bare omtrent samme temaet, bare ikke vet helt hvordan jeg skal si det med kun ett ord.

Det kan virke da at jeg har mange interesser, men det er … på en måtte samme, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Bare vil forstå hvordan de tinga som er aktuelle i livet mitt fungerer, men prøver å skjerme meg for overbelastning/overveldelse.

De syv frie kunster (også kjent som Trivium & Quadrivium) er kanskje noe for deg.

Hei
Eg forstår kordan du har det. Eg sliter ikkje med dette så veldig men eg har forskjellige venner som sliter med akkurat det samme som deg. Om du vill ha noen og chatte med så kan du alltid ta kontakt (eg er da 09 kullet)

Glømte og so det, du kan ta kontakt på tlf: 92988382. Send melding

hehe. Takk. Unified idea of reality. Den liker jeg. Men alle sånne historiske tekster om saken er kjedelig. Men ja. Finnes det noe… spesifikt du kunne anbefalt? vet ikke, noe moderne book om hvordan man binder sammen disse tinga? Noen som har vært gærn nok for å sette det i en visualisering/3D modell ellerno? :)

Jeg anbefaler selvfølgelig min egen bok om temaet! Når den en gang blir ferdig…

Vet dessverre ikke om noen 3D modell, jeg har internalisert alt dette for lenge siden så det trenger jeg ikke.

jeg kan lese også uferdig bok :D

Eller, vil du dele mer tanker om det, så kan jeg lese det og.

Beklager, men jeg sender ikke uferdige arbeider fra meg. Det har skjedd litt for mange ganger at noen andre publiserer dem som sine egne verk. Men mitt utgangspunkt er at man kan bruke Trivium & Quadrivium til å organisere både den fysiske og den åndelige virkelighet.

Den er grei :)