Å finne den som trenger kjærlighet og omsorg, er ikke så enkelt

Om ensomhet, mangel på kjærlighet og omtanke, er ett problem for noen. Så er det å ikke få gi omsorg og kjærlighet til deg som virkelig trenger det, heller ikke enkelt. For jeg finner deg kort og godt ikke. Jeg har ett stort og omsorgsfullt hjerte for de som er rundt meg. Jeg har en flott familie og gode kolleger som får den oppmerksomheten og omsorgen som de bare kan ønske seg. Men så rommer hjertet mitt så mye, mye mere. Å finne en eller flere som er ensomme, sårbare, mangler kjærlighet og omtanke er ikke så lett. Når familien ikke ønsker en ukrainsk familie i hjemmet, eller ett fosterhjemsbarn, så forstår jeg det. Vi har i hvert fall invitert ensomme mennesker til julefeiring hos oss. Jeg bor i Arendals området, er glad i og skrive. e-post eller meldinger, en liten spasertur sammen. Jeg er åndelig, i den forstand at jeg tror det er mere mellom himmel og jord, er iblandt sanndømt, får forvarsel og når hjertet mitt brenner for det, sender jeg varme tanker til enkelte. Noen kaller det healing, iblant virker det kanskje også. Jeg er lett å finne, på facebook, har vært på TV å finne i avisoppslag. Har skrevet en stor biografi, der du kan lese det meste om meg. Det er lite ved meg som er hemmelig, og det burde gi deg trygghet for at jeg er både ekte, redelig og reflektert over livet…

Trist å være ensom

Ok ok hvor gammel er du