17.Mai trist/ ensom.

Hei, pga en som mobbet meg mye på barneskolen og ungdomsskolen så føler jeg ikke at jeg har noen venner.

Og da blir sånne dager som 17. mai og sånt. Litt ekstra såre/ ensomme.

For ser på story på Instagram ogsånt at folk er med venner. Det er jo fint det. Men blir jo en ganske ensom og sår dag for oss som føler oss alene og som føler at vi ikke har venner ogsånt.

Det er slike dager som dette det er ekstra tungt å føle på ensomhet. Når man ser alle glansbildene folk legger ut. Bare husk at et bilde er bare et bilde. Det er nok mange av de menneskene du ser på bildene som innerst inne også er ensomme, selv om de er med venner. Jeg har hatt det sånn. Man kan være blant mange mennesker men allikevel føle seg ensom. Samtiig så skjønner jeg deg veldig godt, det er vondt å se på livene til andre uten å sammenligne, spesielt hvis man føler seg alene. Hvis du trenger å snakke med noen så er jeg tilgjengelig. Og vel overstått 17. mai! :)

Tusen takk.

Det er bare hyggelig. <3

@Victoria4 bare å skrive til meg på IG hvis du trenger noen å prate med

heter @krystallbarn der

Tusen takk

Er det greit om jeg legger deg til også. Men tror ikke jeg fant riktig adresse. Stod ingen følgere eller som følges. Krystallbarn ikke sant?

Det går fint. :) fikk en venneforespørsel der som sikkert var fra deg da, har bare ikke sett det før nå

Riktig at jeg ikke har noen følgere eller bilde osv, har en offtentlig profil på ig også, men syns det er greit å være anonym her :)