Venn/venninner søkes:)

Hei! Jeg er en dame på 34 år fra Vestlandet. Jeg står midt i et vondt samlivsbrudd og har 3 barn. Plutselig har det gått opp for meg hvor lite nettverk jeg egentlig har. Har feks ingen å dele sorgen og tanker rundt bruddet med. Om noen ønsker å ta kontakt er det kjempefint:) Vet ikke helt hvordan denne siden fungerer da, men finner nok ut av det:)

Hei der,
Jeg er en 29 år gammel mann og går også gjennom en skilsmisse og har en 5 år gammel sønn. Jeg er fra Bangladesh, men bor i Oslo. Jeg ser også etter det samme som deg for å dele følelsene med noen. Vi kan være en god match. gi meg beskjed hvis du er interessert.

Hei hei. Åssen går det med deg

Hei Heio
Jeg har selv gått igjennom samlivsbrudd, med to barn involvert. Det er ikke lett i ettertid etter bruddet. Selv har jeg gått noen runder med meg selv. Men det blir bedre, selv har jeg ikke ett stort nettverk rundt meg. Ett par gode venner som det går an å snakke om. Men det er så mye som forsvinner ved ett brudd også, du mister på en måte en familie også. Besøk som involverer den andre familien blir det lite av eller for min del ikke vil delta i. Det blir veldig rart å være på utsiden på en måte. Håper du har lyst å prate

Mann 44