Det må finnes en vei

Gammel og trist men håper på en vei videre i livet, utbrenthet , samlivsbrudd og kjenner på det å utvikle nesten en form for angst

Det høres ut som du har det vondt og vanskelig nå, og at du kanskje først og fremst kunne trengt å snakke med noen om det? Jeg kan anbefale veilederne her blant andre til å få delt alt det du har opplevd i det siste. Til dem kan man skrive akkurat så mye og om det man vil og har behov for. Det er lettere å finne en vei videre, etter å ha fått tømt seg først.

Trenger å finne veien ut av mye rart ja, skal nok ta en snakk når jeg får litt ro og ikke er fult så preget 👍

Jeg er også gammel og ensom, tross i at jeg er gift. Vært deprimert i mange år. Ser ikke mange lyspunkt i livet. Håper det snart er over. Når du er ulykkelig er det ikke noe liv.

Føler med deg 😊

Det er hyggelig, og takk for sympati 👍
Hvordan er det med deg og hva er ditt tema for å være her?
Jeg har ikke helt funnet ut av denne siden og vet ikke hvordan man gjør dette, bruker kun mobilen til dette og det går ikke så fort å taste 😉

Psykisk helse (div utfordringer)
Ingen venner /ensomhet
Samlivsbrudd her også
Utmattelse

Skriver fra telefon jeg også 😊
Kan jeg spørre hvor i landet du holder til? 😊

Det er lov å spørre ja, Vestfold på grensen mot Buskerud omtrent , trist å høre at du sliter også, jeg ser at det er utrolig mange som har det slik som dette, snakket med noen på jobb og det er flere som har opplevd eller kjenner på samme ting , det er aldri akkurat likt men veldig mye felles…
nå er klokka 0420 og i dag var jeg våken fra 0315 omtrent , skal på tur i helgen og forhåpentlig treffe min sønn med familie også, både gleder meg og gruer meg faktisk, en rar følelse ?
Hvor i verden holder du til når du først spør ?
Hva kjenner du mest på ? Ensomhet eller det å ikke ha noen å holde rundt når det er stille og natt?
Jeg får heldigvis noe timer med psykolog og skal dit over helgen igjen, det er både ubekvemt og lærerikt , får du noe støtte av noe form, familie eller venner?
Ha en fin dag og nyt de små gode tingene du kan finne , jeg leter hver dag 🥲

Å grue seg samtidig som å glede seg til å møte sine barn en elsker over alt er ikke unormalt

Har kjent på den følelsen mange ganger