Ensom og alene

Står midt i et vondt og uventet samlivsbrudd og føler meg så alene… ser ingen lyspunkter, og trenger noen for å skrive med for å få meg på andre tanker.

Hei
Kan prate med deg,ikkje bra å ha d ondt .

Hei, huff slikt er vondt. Jeg har opplevd utroskap på et slikt nivå at det fort kunne bli samlivsbrudd, men har valgt å prøve videre.
Kan gjerne snakke litt hvis du ønsker. Har hatt mange tanker i hodet, så kanskje jeg kan forstå hvordan du har det. 🤗
Bare ta kontakt hvis du vil.

Hei! J24 fra Romerike her, jeg går selv igjennom en tøff periode. Sliter med egne saker, så vi er flere som har våre mørke stunder. Selv gått igjennom et samlivsbrudd som kom ut av det blå. Bare å sende meg en melding :)

Hej! Jeg har ogsåå gått igenom et uventet å sjokkerende samlivsbrudd… så jeg vet hva du føler

Ja, det er helt jævlig!! Ser ingen fremtid…

Ikke jeg heller. Det går så jevlig opp å ned… føler meg så uønsket

Hei.

Høres utrolig tungt og vondt ut.
Samlivsbrudd er dessverre noe av det verste folk opplever… enten om det er noe en “ser komme” men ikke finne en løsning på, eller om det kommer plutselig og uventet.

Dersom dere ønsker noen å prate med, er det bare å gi en lyd… om det så er å prate om noe helt annet som kan få tankene over på andre ting, eller om en bare ønsker å dele erfaringer.