Var så nærme

Jeg og samboeren snakket om oss og issues. Han har adhd og tourettes og jeg har add og asberger syndrom. Jeg uttrykte nå for 100 gang at jeg misliker den lyden har gjentar som jeg har sagt tidligere, og sa at hvis han sier den lyden en gang til så skal jeg skjære meg med kniv. han reagerte med å le og jeg tok det for nært og begynte å gå raskt mot kjøkkenet for å finne frem en kniv. Jeg hadde ingen planer men jeg hadde planer om å Kanskje gjøre noe med meg selv. Han løper etter meg holdt fast til meg og så begynte jeg bare å hylgrine, fikk angstanfall og begynte å blø neseblod. Jeg ba om et glass som jeg kunne La neseblodet dryppe nedi og roet meg ned ved å se på det renne.

Kanskje du burde få snakket med noen om dette, om reaksjonen din og hva som skjedde?

Hvis han har tourettes så er vel den lyden ufrivillig?

Han har ganske mild og kontrollert muntlig tourettes i voksen alder. Han klarer helt fint å oppføre seg normalt uten å si ord han henger seg opp i. Den lyden han lager et en etterligning på hvordan jeg av og til sier "jaaa… " som nå er en påminnelse på alt som jeg føler er galt med meg. Vanskelig å forklare. Det har nå foregått i over et år det jeg føler jeg ikke er god nok hver gang han sier det ordet.

Det var en voldsom reaksjon du hadde, men da er det kanskje flere ting i forholdet deres som er litt giftig?