Heia!
Vet ikke helt hva jeg ser etter, men prøver uansett. Heter da Ken og er fra/bor på Sørlandet, og har bodd de siste 6 årene på Vestlandet. Siste året har jeg jobbet mye med meg selv og funnet ut av at jeg har godt av å finne litt ut om mer hvordan jeg fungerer som person. Det har vært vanskelig, men sinnssykt positivt for meg. Levd mange år uten å helt skjønne hvorfor jeg tar valgene jeg gjør. Fortsatt svært lite peiling på hva jeg holder på med, men ting er bedre om ikke annet.
Så kanskje er det noen der ute som har lyst å prate om alt eller ingenting? Lever for gode samtaler, og elsker å kunne være der for noen andre, da jeg vet selv hvor mye det kan bety.
Ellers har jeg en ganske bredde innenfor hva jeg er interessert i (mistanke om udiagnosert adhd så har hyperfokusert på ulike emner gjennom årene, hehe).
For å nevne noen ting jeg har brukt en del tid på: bøker (fantasy & menneskets psyke), gitar, gaming (wow/lol/for honor), musikk (her går det meste, men spesielt elektronisk og rap/hiphop), helse/trening, anime, meditering, lage cocktails.
Er som sagt masse å ta av, men det er kanskje de største interessene
Håper på at alt ordner seg der ute, hvem enn du må være =)
- Ken M27