Våkne opp nå

Denne er til dere som klager over de minste ting som til eksempel VÆRET (som ingen kan styre)!

Er dere klar over hva som skjer i verden?
Mennesker og dyr i alle aldre blir utsatt for vold, tortur, sult, sykdommer og så mange blir drept nå hver eneste dag!
Tenker dere på krigene som skjer i verden? Kriminaliteten som er overalt? Forurensing? Alle som trenger fysisk og/eller psykisk hjelp? Smittespredning (virker som alle har glemt at farlige sykdommer som covid-19 og hiv/aids fortsatt eksisterer)? Sikkert vanvittig mye mer jeg kunne tatt med på listen her… men…

…hva har du å klage på?

Er ikke den som prater mest om været- for som sagt så kan man ikke få styrt det! Likevel så har jeg nok ytret mitt misnøye med det mang en gang! Vil nok også fortsette med det! Grunnen er at jeg ikke tenker så mye over at jeg gjør det!
Likevel VET jeg veldig så godt om all elendigheten i verden!!! Trenger ikke lete så mye for å høre om det! Det er både grusomt, og trist - og nå og da har jeg tatt meg selv i å felle litt tårer f.eks høre om diverse skjebner og hendelser! Det hjelper dessverre veldig lite at jeg sitter der og gråter , men får heller prøve forstå ulike menneske- situasjoner og ulike reaksjoner…
Blir allfall gal om jeg kun skal tenke på all elendighet, så viktig kunne tenke på litt annet også!