Trenger venner å snakke med om tanker og følelse

Hei. Jeg er ei kvinne fra trøndelag.
For litt over 1 mnd siden gjorde kjæresten min d slutt. Bruddet kom som ett sjokk for meg. Og jeg sliter med tanker, følelser og hvordan jeg skal klare å komme meg videre. I de 7 årene vi var sammen, fikk jeg dårligere kontakt med mine venner og ble godt kjent med hans. Jeg har prøvd å tatt kontakt med mine venner, men føler de ikke er intressert i å snakke med meg. Så her sitter jeg. Helt alene og trenger virkelig å snakke med noen.

Forstår situasjonen din godt , slet selv mye etter at det ble slutt mellom meg og eksen og vi sluttet å møte vennene hans sammen. De som jeg hadde er det dessverre nesten umulig å spore opp igjen, opplever også at ingen egentlig vil ha kontakt med meg. Er mye ensom og savner hvordan det pleide å være… Men jeg vet også hvorfor det har blitt slik da. Hvordan føler du deg i dag?

Bare å sende PM om det er noe du føler å få snakket om. Har alltid et åpent øre.

Du kan gjerne snakke med meg. Jeg er selv introvert. Sitter hjemme og ser på serier og er på nett hele tiden, og trenger noen å snakke med selv. Hatt ett hav av hobbyer før… Norgesmester i svømming på mine yngre dager. Ser meg selv som hyggelig, og min beste egenskap (skryter skjeldent av meg selv) men jeg er snill!

Fått noen å snakke med elr

Heisann. Jeg vil gjerne snakke mer med deg. Kvinne på 39 år nå. Går gjennom litt forskjellige utfordringer nå, men prøver å være sterk. Savner også å kunne snakke med noen❤️

Hei.
Jeg kan være en å snakke med om du skulle ønske det.
Bor på Innherred.

Å wao! Norgesmester i svømming😊. Det var ikke verst. Lurer på hvilke hobbyer du har hatt før (og om du kommer til å lese dette, siden det jo er en stund siden du skrev. Det jeg svarer på, og dessuten var jo dette, det du skrev, mynter på en annen😊).