Trenger jeg mat?

Føler meg ofte ikke sulten, kan småspise til jeg er stappa men ofte kan jeg glemme å spise hele dagen.

Føler meg mett uten å spise, når jeg spiser blir jeg ofte kvalm, veldig små porsjoner. Klarer jeg å spise en del så føler jeg meg stor. Irriterende fordi jeg ligger på grensen til underernæring og går litt opp og ned rundt der.

Har begynt å ta vitaminer av og til, kroppen føles litt bedre nå.

Har folk noe tips? Spise forstyrrelse, eller er jeg bare litt silly?

Ha en fin dag!

Du skriver mer at du faktisk blir alt for fort mett enn at det er psykiske årsaker til at du spiser for lite, som kan bety at det er mer fysisk problem enn spiseforstyrrelse, MEN Det er uansett lurt å prate med lege uansett for å finne ordentlig ut av hva som er problemet, og hvordan det kan behandles på riktig måte for deg. for noe må det jo gjøres med uansett årsak.
Utenom det så anbefaler jeg å få kjøpt deg noe som kalles næringsdrikker. Det er drikker som hjelper å få i mer næring. Og siden det ikke må tygges og svelges så kan det hende du får i deg mer uten å bli stappmett like fort. Du burde selvsagt ikke bytte ut vanlig mat med drikken fullstendig. Men å heller prøve å legge til i mellom måltid