Jeg er en kvinne fra Østfold. Har vært alenemamma i en del år og har et veldig lite nettverk. Den siste tiden har ting føltes tyngre, og jeg prøver å gjøre en endring, men synes det er vanskelig å få seg venner i voksen alder. Jeg er 27 år, liker å gå turer, se serier/filmer, strikker, leser bøker og annet. Vet ikke hva mer jeg skal skrive, første gangen jeg gjør dette her
Høres jo ut som en flott jente. Hadde jeg vært yngre kunne vi løst hverandres problemer, men jeg er 48 og akkurat for øyeblikket har jeg kjæreste, og da blir nok ikke det populært… Det er mange der ute som ønsker det samme som deg!
Bra du strakk ut ! Håper og tror det løser seg snart for deg :)
Hei:)
Jeg er også ganske ny på dette men kan absolutt kjenne meg igjen i det du skriver. Jeg er mamma selv og har en veldig begrenset mengde venner/ bekjente. Syns også det er vanskelig å få nye venner…
Nå er jeg 36 da, men “ung til sins” som jeg liker å si…
Liker å gå turer, se filmer og serier, fargelegge og ellers hender det seg jeg får en ny hobby sånn annahver uke nå og da:)
Om du vil komme i snakk så er det bare veldig hyggelig altså:)
Hei. Jeg er en mann på 32 som bor i Fredrikstad. Hadde vært koselig med en turvenn da jeg trenger å komme meg mer ut. Gi gjerne et pling om du ønsker. Er også åpen for teksting om ønskelig 😊