Nye venner i voksen alder

Hvorfor virker det som at når du har passert 40 så skal det bli umulig å finne noen nye?
Ser jo på de såkalte vennene jeg har at de er for opptatt til å kunne gjøre annet enn den faste rutinen i livet. Det var en gang mulig å lunne få et spørsmål om man ville finne på noe. Om det så bare var en kaffe og skravle litt.

Nå er det søndag. og hele helgen har gått med til å tenke bare. ikke før jeg sendte en melding at jeg hørte fra noen.

Jeg savner faktisk noen som har tid til overs.
Lei av å kun ha det sosialt på jobb for så å komme hjem til mine egene tanker bare da disse ikke er helt bra lenger.

Jeg er akkurat passert 50 og har slitt med endel sykdom. Men jeg er jo fortsatt meg og liker å prate og ta en kopp te med venner. Har familie men ungene er voksne og styrer med sitt, av og til er de innom men all den tiden jeg er alene ,føles tung og ensom og jeg tenker det må jo være meg d er no galt med. Sender meldig til tidligere venner om å møtes
Men så passer d ikke, og ingen melder tilbake. Har en mann som jobber mye og reise endel. Skulle jo følt at livet er topp også er det bare tungt og ensomt til tider. Meld gjerne om du vil bli kjent og ha noen å dele stort og dsmått med🙂

Det er ikke umulig å finne nye venner i voksen alder, mange gjør det. Noen går så langt at de bryter helt opp med sin gamle vennekrets og bygger en ny, på helt andre premisser enn man har gjort tidligere.

Folk er forskjellige, og ikke alle håndterer utfordringene som følger med “voksenlivet” like bra. Da må man også spørre seg selv om man egentlig ønsker å ha slike folk i livet sitt.

Er selv mye alene med mine tanker .barna er blitt voksne og jeg prøver å finne ut hvem jeg er når jeg ikke er mamma .

Hei, vi kan prates 😊

Merker det samme selv, jeg har passert 50 og syns jeg blir mer og mer ensom for hvert år. Har da mine bekjente og familie, men det å ha en god venn er utrolig viktig. Så det er fort gjort å føle savnet av sånt.

Kjenner meg igjen. Nå er barna store her og flyttet ut, hva er min oppgave nå ? Har god kontakt med ungene, men de trenger meg ikke slik som før.

Jeg er en voksen dame, med barn som har flyttet ut. Føler av og til jeg er ensom, da jeg også har det mest sosialt på jobb, og kveldene kan føles lange.

Ja er den følelsen av å plutselig ha for mye egentid .man har brukt halve livet på ungene og dagene har flydd avgårde. Så sitter man igjen med masse gode minner men samtidig sykt for tid til å overtenke .som igjen gir oss kanskje mye angst 🫶❤️

Ja venner er viktig ikke masse av de. Det trenger man ikke .men en eller to gode venner som man kan ha gode og vonde stunder sammen med ❤️

Hvor bor du i landet ondet er lov å spørre. Evt om det er lange avstander så er det jo mulig å være venner over nett å 🙂

Hei ta gjerne kontakt mann 40 år.Swr wtter ordenlige venner som ikke vokser på trær men ser ar vennskap er godt og ha

Hei bor i Trondheim. Ja vanskelig å få ny venner

Vill veldig gjerne bli kjent😍😘😘😘😇