Tanker bare

Tenk så annerledes ting kunne vært om folk visste hva som foregår i hodet på en.
Alle de/oss/vi som går rundt og setter opp en maske for de rundt slik at de skal tro at livet er en dans.

Jeg har valgt å ikke dele med andre. da slipper jeg og være en de liksom må passe på. Men de skulle egentlig visst…

Man kan tenke at man skal beskytte andre eller for at de skal slippe å måtte forholde seg til det, at man ikke deler ting med andre, men ofte så vil en faktisk at andre skal dele ting med en. Jeg ønsker iallfall at folk jeg er glade i og bryr seg om, gjør det. I tillegg så tenker jeg at det er så synd med alle dem som ikke deler seg selv og det som foregår inni en, med andre, for da går jo verden glipp av det - det unike som akkurat du er.

Så faktisk kan man gi andre en gave med å dele ting som foregår inni en med dem.

For dem det gjelder ville det nok vært annerledes, men jeg tror ikke det ville skjedd store forandringer.

Om man skal dele tankene sine med andre, evt. hvilke tanker man skal dele og hvilke man skal holde for seg selv, er en mye større diskusjon.