Hei, Jeg har et lite spm
Er det noen her som har erfaring med om man kan få en sykmelding over telefonsamtale med fastlegen sin når man har knekt sammen psykisk? eller om man må fysisk til fastlegen sin for å få sykemelding for det?
Hei, Jeg har et lite spm
Er det noen her som har erfaring med om man kan få en sykmelding over telefonsamtale med fastlegen sin når man har knekt sammen psykisk? eller om man må fysisk til fastlegen sin for å få sykemelding for det?
Legen har ikke lov til å sykemelde uten fysisk konsultasjon første gang. Forlengelse av sykemelding kan gjøre pr e-konsultasjon.
Hei .
For det første så gjør det bont å lese at du sliter. De fleste leger vil nok ha deg inn til en time men du kan ringecå be om telefomntime og da kan du jo forklare at det er vanskelig for deg.
Er det noe du kunne tenke deg å prate om. ? Ville det kunne hjulpet skkurst nå vist di ikke har noen andre?
Jeg sliter litt selv, mest med ensomhetsfølelse og utrygghet, tross både mann og voksne SR. Og. Barnebarn. Jeg ble syk gor norn år dioden om hadde hedter lyil i januar, men sble de syk og måtte avlives og jeg mist liksom meg selv også. Ingen so venter på meg og knegger god morgen , bare meg og alle tankene. Har alltid væt god ti å gi Sander gode råd men det er ikke lett å gi til deg sev. Trenger du fotsatt noen s lytter jeg gjerne om du føler du greier fortelle,
Jeg har en liten kognitiv d ikt på skriving, setter stor operasjon. Så beklager at det blir litt surr