Sletting av innlegg som er positive

Jeg må uttrykke frustrasjon her, jeg prøver å sende et innlegg som er positivt og jeg trekker fram noen som bidrar og gjør mye godt her inne, resultatet er at det blir flagget uten noe som helst rimelig grunn. Jeg har støttet og sponset denne siden økonomisk, men jeg må si jeg ikke er så interessert i dette når dere gjør ting så vanskelig å klage på. Gjør noe med disse automatiske flaggene deres.

Har du snakket med en moderator om det?

Her er det kun mulig å sende mail, og tro meg, det har jeg gjort, men det burde vært mulig å sende en mld direkte, dem gjør det jo så vanskelig, og så får jeg se om jeg får et ordentlig svar.

Ja jeg så det selv nå at det ikke går ann å sende dem melding enn e-post.
Det er veldig dumt at de ikke tar imot meldinger direkte.
Det bør de gjøre noe med.
Kan hende de ikke har det på grunn av lite kapasitet noe som ikke kommer til å overraske meg om de ikke har.
Det er veldig mye som er begrenset her nå.
Før så kunne man sende meldinger privat men det fjernet de av en eller annen grunn.

Det gjør det vanskelig og tidkrevende å få noe tilbakemelding, rart å si, men det føles som å ikke bli hørt 😂 Vel, dem er vel sponset av staten, og av private donasjoner, så det burde dem vel fått til. Jeg kan forstå det med private meldinger, siden det er vanskelig å kontrollere det, men der burde dem heller beholdt det og kjørt strengere kontroll. Det er vel som du sier, lite ressurser. Men er det bedre, å kaste folk ut på andre plattformer? Det er jo det som skjer, at dem legger til hverandre på andre steder isteden, i mitt hode så er det å kaste problemet på andre 😂

Ja det er akkurat det😂det er som om de driter i oss

Har du vurdert å bruke Reddit heller? Der er det faktisk mye bedre.
Du kan treffe på forskjellige folk der du kan prate med.

Det føles jo litt sånn. Og sånn skal det jo ikke være. Jeg kunne nevnt 3 brukere her som sikkert hadde vært kompetente moderatorer, dem er her veldig ofte, hvorfor ikke ha sånne som dem her, noen som faktisk modererer og er tilgjengelig for gjennomgang. Håpløst hele greia.

Det har jeg ikke, er det bedre mener du?

Jeg skjønner veldig godt hva du mener.

Problemet er ikke bare bemanningen de mangler, det er folk de ansetter.

De ansetter folk som ikke har erfaring og da er det ikke rart at folk ikke føler at det hjelper å ta kontakt med dem for hver gang man tar kontakt med dem så svarer de så kort eller kaldt å nei igjen ikke alle er sånn men veldig mange å jeg vet at det er flere som kjenner seg igjen i det.

Det hjelper ikke å si at ja men de er bare mennesker de også når de fleste som jobber der vet hva de driver med.

De fleste burde ikke få jobbe der spør du meg.

Jeg har ikke kontaktet dem før på denne måten, så det vet jeg ikke, men det er jo horribelt hvis det er sånn du sier. Får dem ikke lønn for det? Burde det ikke være en viss kvalitet da?

Det er flere ganger jeg har fått frekke svar uten grunn, og det kommer jeg aldri til å glemme.
Jeg takker de som tok meg imot godt å som brukte tiden sin til å svare meg så godt de kan.
Ja jeg er enig i at det er noen moderatorer her som hadde passet bra til å ha som svarer meldinger.
Ja Reddit er bra vis du ønsker å snakke om noe spesifikt eller finne deg venner.
Men det kan ta litt tid siden de fleste der ønsker å være anonyme men det er verdt å gi det et forsøk :)

Klart du ikke glemmer det. Jeg kan vel ikke nevne navn på de som er bra her inne, og som svarer godt og utfyllende på innlegg ,da blir det vel flagget 😂😂😂😂 Lastet det ned nå, så får jeg se hva det er, om jeg skjønner noe 😂

Vis du lager deg en profil å skriver konkret hva du er ute etter så kommer det nok til å være noen som tar kontakt med deg.
Men da anbefaler jeg deg å legge inn alder sted å eventuelt hva du interesserer deg for. det gjør det lettere for folk å finne deg

Hvor gammel er du foresten?

Fair enough😂

Håper det ordner seg for deg

Det ordner seg alltid:) Det var jo hovedpoenget i innlegget jeg skulle legge ut😂 ironisk nok 😂

Ja jeg skjønte det :)

Ja StillDragonfruit2841 heter jeg på Reddit